  • 11. Data: 2010-02-03 19:17:31
    Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> wrote:

    > Nie ma jak prawdziwy odkurzacz wodny...
    > Nic nie pyli, worki nie są
    > potrzebne, wylewa się wszystko bez problemów, płucze zbiornik
    > napełnia i pracuje dalej.

    Acha, wystarczy wyjąć zbiornik, wylac zawartość, spłukać kibel, umyć
    zbiornik, odstawić do wyschnięcia, potem założyć ponownie na
    odkurzacz. A przed ponownym użyciem jeszcze pamiętac o napełnieniu
    zbiornika. I to jest jak rozumiem lepszą, wygodniejszą i
    praktyczniejszą opcją niż nierobienie tego wszystkiego? Suuuper...

    J.

  • 12. Data: 2010-02-03 19:22:22
    Od: FD <f...@o...pl>

    Krzysztof 45 pisze:

    > To tyle płacisz za smród z wora.

    moze Ty kojce jakis zwierząt odkurzasz ze Ci smierdzi
    albo nieczystosci z kuchni...

    bo mi tam nic w worku nie smierdzi a wech mam bardzo dobry...

  • 13. Data: 2010-02-03 19:24:14
    Od: FD <f...@o...pl>

    Jarek P. pisze:

> [...]
    > zbiornika. I to jest jak rozumiem lepszą, wygodniejszą i
    > praktyczniejszą opcją niż nierobienie tego wszystkiego? Suuuper...

    super mozne nie jest ale jak małketingowo bzmii ;)

  • 14. Data: 2010-02-03 20:21:16
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > zbiornika. I to jest jak rozumiem lepszą, wygodniejszą i
    > praktyczniejszą opcją niż nierobienie tego wszystkiego? Suuuper...

    Jeżeli do wody dodasz jakiś płyn myjący (parę kropel) to zbiornika nie
    musisz myć. Opróżnienie to wylanie do kibla brudów, spłukanie zbiornika
    prysznicem i złożenie po wyschnięciu. Mało pracy, koszt minimalny, a do tego
    odkurzanie na sucho i mokro, mycie posadzek i jednoczesne spłukiwanie i
    odessanie do stanu suchości (prawie), pranie tapicerek i dywanów, nawilżanie
    i nawanianie powietrza w mieszkaniu połączone z usuniweciem kurzu z
    powietrza, aromaterapia. Do tego możliowość odtykania syfonów zlewów,
    umywalek i wanien.

  • 15. Data: 2010-02-03 20:23:17
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > i nawanianie powietrza w mieszkaniu połączone z usuniweciem kurzu z
    > powietrza, aromaterapia. Do tego możliowość odtykania syfonów zlewów,
    Zapomniałem napisać - błyskawiczne wietrzenie poscieli wraz z wybiciem
    wszelkich roztoczy oraz usunięciem ich alergizujących odchodów.

  • 16. Data: 2010-02-03 21:44:58
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-03 21:23, Prawusek pisze:
    > "Prawusek"<p...@i...pl> wrote in message

    > Zapomniałem napisać - błyskawiczne wietrzenie poscieli wraz z wybiciem
    > wszelkich roztoczy oraz usunięciem ich alergizujących odchodów.

    A to ciekawe. Jak to się robi?

    AW

  • 17. Data: 2010-02-03 21:47:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    FD napisał(a):
    > mi tam nic w worku nie smierdzi a wech mam bardzo dobry...
    Do czasu zdiagnozowania, powonienia.
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-02-03 22:06:32
    Od: FD <f...@o...pl>

    Prawusek pisze:
    > Zapomniałem napisać - błyskawiczne wietrzenie poscieli wraz z wybiciem
    > wszelkich roztoczy oraz usunięciem ich alergizujących odchodów.

    a krawaty wiaze i usuwa ciąże??
    ;>

  • 19. Data: 2010-02-03 22:09:24
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 19:35:47 +0100, Lagod naskrobałeś/łaś:

    >Rozumiem, że Twój kurz w ogóle nie pyli przy wysypywaniu do sedesu,
    >sedesu nie trzeba po tym myć, filtr za cyklonem w ogóle się nie zapycha
    >i nie trzeba go myć ani wymieniać?
    Dla mnie zaletą cyclona/bezworkowego jest fakt, że zawsze (za
    przeproszeniem) ciągnie z tą samą siłą. Zawsze miałam problemy w starych
    odkurzaczach, że podczas odkurzania w miarę napełniania wora siła ssaca
    malała - a worki wymieniałam od razu jak maszyna sugerowała zapełnienie.
    W cyklonie nie mam problemów z ciągiem, a mycie odkurzcza raz na miesiąc
    czy dwa, nie jest dla mnie strasznym wydarzeniem.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12 latka no 1. on p.r.a

  • 20. Data: 2010-02-03 22:12:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jaszczomp wrote:
    > Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z
    > papierowym workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten
    > filtr?

    dobry bezworkowiec jest idealnym rozwiązaniem.

    po pierwsze czystość (żadnej chodowli gówna w worku)
    po drugie stała moc ssania, workowce bardzo szybko tracą wydajność bo już
    trochę wypełniony worek stwarza spore opory ssania.