  • 21. Data: 2010-02-03 22:15:42
    Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Prawusek wrote:
    > W bez workowym, filtów jeszcze nie wymieniałem. Płuczę je co
    > jakiś czas, przesypywanie śmieci z pojemnika niby pyli, ale
    > jak kupisz sobie małe worki, naciągasz go na pojemnik,
    > przesypiesz i nic nie pyli. Do muszli też można delikatnie
    > przesypać i nie ma tragedii.
    >
    > Ważne, że teraz wolny jestem od workowych smrodów.

    khm...

    skonfiguruj sobie swój czytnik... :)

    i nie odpowiadaj po cudzym podpisie bo prawidłowo skonfigurowany czytnik
    wycina podpis (to co jest po "-- ") wraz z twoją odpowiedzią.

    wodniaki sa fajne tylko cholernie chałasliwe.

  • 22. Data: 2010-02-03 22:17:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    FD wrote:

    > super mozne nie jest ale jak małketingowo bzmii ;)

    no jak to jest rainbow to można wsypać lodu i zafundować sobie klimatyzację
    i zagłuszanie podsłuchów w jednym :)

  • 23. Data: 2010-02-03 22:33:05
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 03 Feb 2010 23:06:32 +0100, FD napisał(a):

    > a krawaty wiaze i usuwa ciąże??

    Z tą ciążą to może nawet i coś jest na rzeczy...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2010-02-03 22:42:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 21:23:17 +0100, Prawusek napisał(a):

    > Zapomniałem napisać - błyskawiczne wietrzenie poscieli wraz z wybiciem
    > wszelkich roztoczy

    Nooo, raczej TYLKO tych, które jak głupie dają się wciągnąć ;-)

    > oraz usunięciem ich alergizujących odchodów.

    Z tkaniny? - tylko pranie (i prasowanie) pomaga.

    --

    Ikselka.

  • 25. Data: 2010-02-03 22:52:25
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-02-03 19:35:47 niejaki Lagod napisał:

    > Rozumiem, że Twój kurz w ogóle nie pyli przy wysypywaniu do sedesu,
    > sedesu nie trzeba po tym myć, filtr za cyklonem w ogóle się nie zapycha
    > i nie trzeba go myć ani wymieniać?

    nic nie myje ani nie wymieniam
    wrzucam kurz do sedesu powoli jednocześnie spuszczając wodę i nie mam
    problemów z pyleniem i myciem kibla
    > Tylko co z tym drobnym kurzem się dzieje, którego mechanizm siły
    > odśrodkowej w cyklonie nie ma szans wyłapać...

    nie wiem - jeszcze takiego nie spotkałem

    > 1 worek kosztuje < 3zł

    no i miło mi - 3zł dziennie - czasami 6zł - ja jednak wolę cyklona

    ps. workowego też mam - lezy w piwnicy po nastu latach używania

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 26. Data: 2010-02-04 02:02:23
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Nooo, raczej TYLKO tych, które jak głupie dają się wciągnąć ;-)

    > Z tkaniny? - tylko pranie (i prasowanie) pomaga.
    >

    > --
    >
    > Ikselka.

    Podciśnienie wiele potrafi.
    Wyssać zawartość chitynowych pancerzyków. Ścisnąć klejone płaszczyzny.
    Pościel wilgotną i przesyconą zapachami użytkowników wystarczy włożyć do
    worka foliowego, podłączyć rurę odkurzacza wodnego i wyssać powietrze,
    później wpuścić od nowa, roztrzepać - dwu-trzykrotne powtórzenie tego
    zabiegu wystarcza do oczyszczenia pościeli. Zabieg zastępuje parogodzinne
    wietrzenie, zwłaszcza w miejscach lub porach roku utrudniających tradycyjne
    działanie.
    W podobny sposób można podsuszać przedmioty o skomplikowanych
    kształtach.

  • 27. Data: 2010-02-04 02:05:11
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "p0li" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > no i miło mi - 3zł dziennie - czasami 6zł - ja jednak wolę cyklona
    >
    > ps. workowego też mam - lezy w piwnicy po nastu latach używania

    Wolę wodny - 4 litry wody jednorazowo + dwie trzy krople środka obniżającego
    napięcie powierzchniowe wody, zabieg niekonieczny, ale ułatwijący pracę
    centryfugi, moze też być aromatem.

  • 28. Data: 2010-02-04 09:03:02
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    > jest jak rozumiem lepszą, wygodniejszą i praktyczniejszą opcją niż
    > nierobienie tego wszystkiego? Suuuper...

    Jeszcze jedno: niektóre cyklony mają wbudowany filtr i jak go zamoczysz,
    albo po prostu umyjesz, bo czasem trzeba, to nie można go używać aż nie
    wyschnie.

    ________MAT_______

  • 29. Data: 2010-02-04 09:21:45
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote in message

    > Jeszcze jedno: niektóre cyklony mają wbudowany filtr i jak go zamoczysz,
    > albo po prostu umyjesz, bo czasem trzeba, to nie można go używać aż nie
    > wyschnie.

    Hyla (i Rainbow) nie mają cyklonu, mają turbinę o obrotach około i
    powyżej 10000 i ta turbina skutecznie selekcjonuje czątki powietrza od
    cięższych - wody i zawiesiny. W zasadzie jest też gąbka na wylocie, raczej
    rodzaj tłumika niż filtru, choć pewnie też filtruje. Poza konserwacją od
    czasu do czasu nie wymaga zabiegów dodatkowych, poza zespołem piorącym i
    turboszczotkami - np. usunięcie włosów, nakręconych na szczotki trzepiące.
    Tzw cyklon to jest labirynt zmuszający powietrze do nagłych zmian
    kierunku przepływu, gdzie cięższe cząstki zderzają się z przeszkodą i
    opadają do zbiornika.

  • 30. Data: 2010-02-04 20:35:10
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Dyson.