  • 41. Data: 2010-02-07 20:35:14
    Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
    news:hkn6ct$2kh$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jedno drugiego nie wyklucza.

    > Moja żona jest alergikiem z uczuleniem na kurz. Na odkurzacz workowy
    > nie narzeka.
    >
    > J.

    To jest alergia nie na kurz, a na pracę - znalazła frajera, który za nią
    poodkurza.

  • 42. Data: 2010-02-07 22:42:49
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> wrote:

    > To jest alergia nie na kurz, a na pracę - znalazła frajera, który
    > za
    > nią poodkurza.

    Napisałem "nie narzeka".
    Cudowne specyfiki z Amwaya już Ci ślepia na tyle wyżarły, że sam nie
    widzisz, co czytasz? Czy widzisz, a nie rozumiesz i nie o oczy
    chodzi? ;-)

    J.

  • 43. Data: 2010-02-09 14:45:27
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 21:35:10 +0100, Rentier napisał(a):

    > Dyson.

    Tak, ale i on ma swoje wady - gruba rura nie wszędzie chce wejść,
    przydałaby się też długa i chuda ssawka, mógłby być cichszy

    T.

  • 44. Data: 2010-02-09 15:23:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Tomasz Nowicki napisał(a):
    > Tak, ale i on ma swoje wady - gruba rura nie wszędzie chce wejść,
    > przydałaby się też długa i chuda ssawka, mógłby być cichszy
    Jeszcze sie taki nie urodził, by każdemu dogodził ;)
    --
    Krzysiek

  • 45. Data: 2010-02-15 11:52:44
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 3 Lut, 07:24, "Jaszczomp" <jarek_arek(chlup)@gazeta.pl> wrote:
    > Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z papierowym
    > workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten filtr?
    > Pozdrawiam

    To zalezy co chcesz osiagnac.
    Najwaznijsze parametry odkuzacza to:
    -sila ssaca - podcisnienie
    -trwalosc
    -cena

    Popatrz sobie na odkurzacze profesjonalne - karcher, etc
    Pozniej popatrz na te domowe - bleee
    Zdecyduj.

    Osobiscie moge ci powiedziec ze odkurzacze domowe nie wytrwaly dluzej
    niz 2 lata. Srednio 1 sztuka przez 2 lata.
    Mialem bezworkowy. Sila ssaca mizerna. Czyszcznie filtra pomagalo na
    chwile.

    Kup maly ale profesjonalny. Np taki do hoteli, pensjonatow na sucho.

  • 46. Data: 2010-02-15 15:24:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kudlaty napisał(a):
    > Osobiscie moge ci powiedziec ze odkurzacze domowe nie wytrwaly dluzej
    > niz 2 lata. Srednio 1 sztuka przez 2 lata.
    Gdzie go używałeś? Jakiej marki?
    Ja mam odmienne z danie, choć mój pierwszy no name za 110
    plnów wytrzymał w domu 55m2 4 lata, a teraz służy do
    odkurzania auta i innego syfu. Ale jak bym wziął go na
    budowę to zajechał bym go w dwa dni.
    > Mialem bezworkowy. Sila ssaca mizerna. Czyszcznie filtra pomagalo na
    > chwile.
    Może byś podał markę, bo tak uogólniasz i zniechęcasz do
    całej rodziny bezworkowych.
    --
    Krzysiek

  • 47. Data: 2010-02-15 17:58:22
    Od: M&C <c...@T...pl>

    W dniu 2010-02-03 07:24, Jaszczomp pisze:
    > Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z
    > papierowym workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten filtr?
    > Pozdrawiam

    Nie wiem jak te z cyklonem w korpusie ale cyklom przy uchwycie to
    porażka (samsung). Zwłaszcza jak chcesz tym np pajęczyny potraktować.
    Regulacja mocy była OK.

    Cyprian

  • 48. Data: 2010-02-15 22:54:15
    Od: Silinde Ringëril <s...@v...pl>

    W dniu 2010-02-03 23:52, p0li pisze:

    > no i miło mi - 3zł dziennie - czasami 6zł - ja jednak wolę cyklona
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Odkurzasz 1-2 razy dziennie???

    SR
    --
    http://qck.pl/Rc
    "Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

  • 49. Data: 2010-02-15 23:12:53
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-02-15 23:54:15 niejaki Silinde Ringëril napisał:

    > <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    > Odkurzasz 1-2 razy dziennie???

    tak

    a czasami i 3
    mam troje dzieci w wieku bałaganiarskim
    i popkorn, chrupki lub biszkopty najlepiej i najszybciej zbiera się z mebli
    odkurzaczem

    dziś po roku użytkowania rozebrałem mojego cyklona i go umyłem pod
    prysznicem - łacznie z filtrem silnikowym - zajęło mi to ~4 minuty
    potem godzinka suszenia i 30sekund składania wszystkich części razem

    na rok spokój

    aha - mam coś takiego:

    http://www.allegro.pl/item917552592_dirt_devil_infin
    ity_v8_multicyclone_24mies_gw.html

    i polecam (aukcja nie moja - ja kupiłem w niemczech)

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl