    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Czyste powietrze :)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 27 Feb 2019 15:07:27 +0100

    Wed, 27 Feb 2019 05:34:41 -0800 (PST), Budyń

    > "na konwencji PiS i Zjednoczonej Prawicy z 4 lipca 2015 r. przyszła
    > premier mówiła coś innego. - Trzeba przyjrzeć się budżetowi i umiejętnie
    > określić priorytety i określić, co dla nas jest najważniejsze, gdzie
    > szukać pieniędzy - mówiła wiceprezes PiS - 500 zł na każde drugie i
    > kolejne dziecko "(http://www.tvn24.pl)

    Borze, nie smaruj co oni sobie tam dzamgali między wierszami jak słuchali
    ci najbardziej wytrwali, tylko jaki przekaz trafiał do wyborców poprzez
    media z ich udziałem, ich konwencje, spoty reklamowe itd. którymi
    bombardowali ludzi. Tutaj zdaje się z jakiejś debaty tuż przed wyborami:
    https://www.youtube.com/watch?v=t--RKc07SKU i ani słowa że to KAŻDE dziecko
    będzie "dotowane" dopiero po "umiejętnym określeniu priorytetów". No ale
    domyślam się, że zaraz znajdziesz jakieś ciekawe wyjaśnienie, że tego nie
    można traktować dosłownie, bo to tylko skrótowiec, bo mało czasu było w TV
    (no, a na WOŚP to mają czas!), bo 8 lat żondóf peło...

    --
    Pozdor
    Myjk