  • Data: 2015-07-08 09:04:49
    Temat: Re: Da się tak legalnie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 23:34:19 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    tyłu". Takie polaczenia uzgadnia sie z energetyką (np sposob podlaczenia agregatu) U
    ciebie najprostszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie dwóch osobnych grzałek w
    bojlerze.

    > Najprościej to będzie zamontować coś takiego
    > https://www.tim.pl/stycznik-modulowy-25a-1z-1r-230v-
    ac-st25-11
    > + jakiś zegar do sterowania/przełączania.
    >
    > Co znaczy "do tyłu", chodzi Ci o sieć energetyczną? Przecież jeden
    > budynek jest i tak podłączony z jednego złącza.

    to znaczy ze gdy jeden odbiorca wyłączy prąd dla jakis czynnosci konserwacyjnych a
    zepsuje sie ten twoj stycznik to konserwator zostanie porazony z drugiej instalacji -
    tak nie wolno.

    b.