    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Date: Wed, 28 Jun 2023 17:44:16 +0200

    W dniu .06.2023 o 17:25 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie wiem jak to po kretyńsku policzyłeś ale dzień w którym koszt się
    > zwraca, jest dniem ZEROWYM. Od tego dnia prąd jest ZA DARMO bo nie ma
    > już żadnych kosztów :]

    Podzielił koszt instalacji (30000 zł) na ilość wyprodukowanych
    kilowatogodzin (40000kWh) i wyszła mu cena 1kWh.
    Zenek nie rozumie tego co napisałeś. Ja mu też to tłumaczyłem ale bez
    skutku.
    Będzie obniżał koszt tej kilowatogodziny do usranej śmierci - wg Jego
    algorytmu instalacja nigdy na siebie nie zarobi. Koszt kWh dąży do zera
    ale go nie osiąga w rozsądnym czasie :-)

    Do Zenka:
    Jak co roku zostaje mi w kieszeni 10k, które musiałbym wydać na energię a
    NIE WYDAJĘ, to po 3 latach kieszeń jest warta 30k. Koszt instalacji to 30k
    - czyli po 3 latach wychodzę na zero. Po trzech latach i jednym dniu
    zaczynam zarabiać, inwestycja się całkowicie zwróciła. Nawet jak wtedy
    całą instalację diabli wezmą to jestem na lekkim plusie - sprzedam
    szczątki.

    TG