  • Data: 2019-11-14 19:36:07
    Temat: Re: Deska Barlinecka olejowana - opinie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 11:34:43 UTC-6 użytkownik Marek napisał:

    > Mi chodzi wyłącznie o zachowanie na wodę/siki

    Dobrze zaolejowane chroni deske calkiem fajnie.
    I lakier i olej maja swoje wady i zalety. I niestety jest cos za cos.
    Lakier dluzej trzyma dosyc szczelna powloke.
    Olej pozwala na naprawe miejscowa jak sie deska porysuje.
    Dobrze zaolejowane ochroni przed woda. Ale nie ochroni przed woda ktora stoi
    godzinami.
    Tyle ze lakierowane tez bo woda podcieknie bokiem klepki.

    Dobry olej pachnie wrecz uwodzaco.

    Jak zaolejujesz to polakierowac bedzie niezmiernie trudno. Choc moze Robert zna takie
    lakiery co trzymaja sie na poolejowanej i oszlifowanej desce...