  • 1. Data: 2019-11-07 10:12:45
    Temat: Deska Barlinecka olejowana - opinie
    Od: Marek <f...@f...com>

    Witam,
    Czy ktoś tutaj użytkuje podłogę z. takiej deski i mógłby podzielić
    się opinią co do jej odporności na wodę, zwierzęta i ewentualne ich
    siki? Czy trwałe się odbarwia pa takich incydentach.
    Może być też ogólna opinia jak się sprawdza w normalnym użytkowaniu.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-11-12 23:31:29
    Temat: Re: Deska Barlinecka olejowana - opinie
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 10:12, Marek pisze:
> [...]
    > Czy trwałe się odbarwia pa takich incydentach.
    > Może być też ogólna opinia jak się sprawdza w normalnym użytkowaniu.

    Mam, używam, polecam. U mnie wersja lakierowana na półmat. Myta na mokro
    tak mniej więcej raz w tygodniu, raczej jej to nie szkodzi. Raz w
    miesiącu smarowana jakimś szuwaksem z olejkiem sandałowym, nie wiem czy
    to jakoś specjalnie ją zabezpiecza, ale jest przez parę dni efekt
    wizualny - "żywsze" kolory i ładnie pachnie.

    Zaliczyła parę razy kocie rzyganie, jedno kocie szczanie, kilka razy
    szczanie bobasa, upadek kwiatka w doniczce i czegoś szklanego co się
    potłukło ma miliard kawałków. Śladów nie ma żadnych.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2019-11-13 19:50:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 12 Nov 2019 23:31:29 +0100, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:
    > potłukło ma miliard kawałków. Śladów nie ma żadnych.

    Pewnie dlatego że lakierowana, mnie bardziej ciekawi jak taka
    olejowana surowa się sprawuje. Bardzo chciałbym uniknąć tego
    lakierowania ...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-11-13 21:26:57
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 19:50, Marek pisze:

    > Pewnie dlatego że lakierowana, mnie bardziej ciekawi jak taka olejowana
    > surowa się sprawuje. Bardzo chciałbym uniknąć tego lakierowania ...

    Ale jakiego lakierowania? Przecież ona jest fabrycznie lakierowana. Co
    Ty chcesz surowe lite deski kupować i się babrać?

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2019-11-13 21:44:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-13 o 19:50, Marek pisze:

    > Pewnie dlatego że lakierowana

    Lakier nic tu nie pomaga. Jeżeli chodzi o uderzenie.

    Robert