eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDla nawijaczy makaronu na uszy ze fotowoltaika jest różowo › Re: Dla nawijaczy makaronu na uszy ze fotowoltaika jest różowo
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla nawijaczy makaronu na uszy ze fotowoltaika jest różowo
    Date: Wed, 20 Sep 2023 18:18:54 +0200

    > Mój Teść (mieszka z Teściwą w klocku 10x10) dostał od nas na gwizdkę
    > zmywarkę.
    > Nie używa bo jest na prąd. Jak teściowa wychodzi do kuchni po herbatę to
    > gasi jej telewizor.
    > Żyją po ciemku, jedyne światło w salonie to TV.
    > Mają 1 lodówkę (nową), pralkę (nową), jeden TV (prawie nowy - 2 lata) i
    > elektryczny piekarnik w wolno stojącej kuchence gazowej.
    > Zero kompów, laptopów, routerów chodzących non stop, TV podłączony do
    > listwy, jak kończą "seans" to listwa jest na off. Do listwy wpięte 2
    > ładowarki (wolne) do tel.
> [...]

    Tyle mam u siebie (3 osoby)
    https://i.imgur.com/v3r3QlH.png

    Zapisy co 2 miesiące i trzeba sobie podzielić przez 2, żeby wyszło na
    jeden miesiąc.

    3 kompy, pralka, lodówa. mikrofala, zmywarka, pompka CO, odkurzacz. Jak
    dla mnie, to normalne używanie. Kuchenka gazowa bo jakbym odpalał wodę
    na kawę prądem to miałbym 100zł więcej.

    Naprawdę nie rozumiem na co miałbym zużywać więcej. Nielogiczne byłoby
    mieć kuchenkę na prąd, skoro gaz kosztuje mnie 80zł (butla) na prawie 2
    miesiące a codziennie jest to używane (nie jemy po za domem). Czasem
    żona coś odpali w piekarniku na prąd.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>