  • Data: 2017-12-02 21:53:34
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 grudnia 2017 16:05:38 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I skad te 4k wezmiesz?

    Netflix. Wszystkie seriale które ostatnio oglądam są w 4k.
    Kupiłem se nowy tv - i jak to nowy, wziąłem już 4k. Całkowicie na zapas,
    bo cenowo praktycznie to samo co fullhd. Zdradziłem swoją plazmę, wziąłem
    samsungowego leda 4k hdr. Kąty widzenia ma dużo gorsze od plazmy ale kolory
    no i ten 4k w netflixie.. naprawdę widać różnicę na wieeelki plus :-)

    Netflixowy 4k to taki trochę upośledzony 4k, bo bitrate ma ok ~15Mbit
    ale widać różnicę w stosunku do fullhd :)

    Wkurwiał mnie tylko zbyt płynny obraz (jak "opera mydlana" / teatr) ale w
    końcu dorwałem opcję która tą płynność wyłącza i teraz jest tak jak ma
    być, czyli "kinowo" ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.