  • Data: 2017-12-02 23:27:31
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 grudnia 2017 23:16:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Nie będę się upierał że nie- ale ja tam różnicy nie widzę.
    > Może to jest tak jak z audiozboczeńcami?
    > Coś na wzór "ślepego testu" trzeba by zrobić- Kilkanaście fragmentów filmów Tobie
    pokazać i żebyś zgadł które fhd a które 4k.

    Bez jaj - różnica jest ogromna - patrz na twarze aktorów - widać absolutnie
    każdy szczegół :D Ale niektórzy tak mają - moja żona nie widzi różnicy
    między SD, a HD. Nie widzi różnicy między tym domyślnym super płynnym
    trybem "motion plus 130Hz" (czy tam więcej nawet - nie wiem dokładnie,
    który mi nie pozwalał ogladać żadnego serialu czy filmu), a domyślnymi
    "kinowymi" bodaj 24/25Hz :-) Ja na ten obraz nie mogłem patrzeć - coś
    strasznego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.