  • 21. Data: 2020-12-03 09:29:33
    Temat: Re: Dokładna mapa do określania granic działki
    Od: anna <a...@g...com>

    Tak przy okazji zapytam, gdyż nie chcę zakładać odrębnego wątku.
    Czy o taką mapę może wnioskować osoba, która nie jest właścicielem danej
    działki?

  • 22. Data: 2020-12-03 10:56:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 1 grudnia 2020 o 10:05:20 UTC+1 heby napisał(a):
    > Tu chodzi oto że geodeta już był, upłyną miesiąc, a granice działki po
    > podziale i zarys budynku dalej nie są zaznaczone. No i mapa z granicami
    > działek "jeszcze się nie zaktualizowała" bo komputery dopiro
    > przetwarzają. Niewykluczone że przesyłają to na kartach perforowanych
    > skoro po miesiącu od pomiarów dostaje ciągle nieaktualną mapę (c.a.
    > 2012). Jak informatyk nie tylko nie pojmuje, ale stanowczo protestuje!
    > Dość tej miernoty w każdej dziedzienie życia i zrzucaniu winy na komputery.

    Wlazłem sobie na geoportal- moje i sąsiednie działki
    Sąsiad przyłącze gazowe(od skrzynki do domu) robił jakiś miesiąc temu.
    Już żółta kreska jest naniesiona od skrzynki z gazomierzem do jego chaty.
    Więc u nas to chyba dość sprawnie działa

  • 23. Data: 2020-12-03 14:09:38
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.12.2020 o 09:29, anna pisze:
    > Tak przy okazji zapytam, gdyż nie chcę zakładać odrębnego wątku.
    > Czy o taką mapę może wnioskować osoba, która nie jest właścicielem danej
    > działki?

    Tak

  • 24. Data: 2020-12-03 16:10:55
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Thu, 3 Dec 2020 14:09:38 +0100, Baczek napisał(a):

    > Tak
    To dobrze, bo już myślałam, że będzie zachodzić konieczność "wykazania
    istnienia interesu prawnego".