  • 1. Data: 2020-11-30 07:53:01
    Temat: Czym kleic umywalke?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie umywalkę, lecz tzw. półnogę (półpostument), której przy zdejmowaniu spod
    umywalki coś się ukruszyło w miejscu niewidocznym.
    Miejsce klejenia to trójkąt 3 x 3 x 3 cm, chropowate.
    Przyszłaby do głowy jakaś żywica, ale ta jednak jest zwykle gęsta i daje grubą
    spoinę.
    Klej cyjanoakrylowy? Da radę rozprowadzić na powierzchni 3x3x3?
    Może jakiś inny klej?

  • 2. Data: 2020-11-30 09:34:21
    Temat: Re: Czym kleic umywalke?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2020 o 07:53 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

> [...]
    > grubą spoinę.
    > Klej cyjanoakrylowy? Da radę rozprowadzić na powierzchni 3x3x3?

    mamut lub jakiś inny montażowy super fix.

    TG

  • 3. Data: 2020-11-30 10:59:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > mamut lub jakiś inny montażowy super fix.
    Jakoś mnie mamut nie przekonał. Kleiłem tym listwy przypodłogowe i
    listwy oświetlenia LED. W wielu miejscach odlazło. Poza tym mamut jest
    beżowy, więc będzie widać linię klejenia.
    Ja bym radził raczej klej cyjanoakrylowy, ale nie rzadki, tylko w formie
    żelu. Na przykład taki:
    https://allegro.pl/oferta/klej-cyjanoakrylowy-blyska
    wiczny-sredni-20g-rc-7412146060
    Jacek

  • 4. Data: 2020-11-30 14:55:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego nie rzadki, a żel?
    Wydaje się, że rzadki da cieńszą spoinę.
    Tak czy inaczej pytanie, jak w rozsądnym czasie rozprowadzić klej na dwóch
    chropowatych (jaki jest przełom ceramiki sanitarnej
    większość z nas widziała) powierzchniach 3x3x3 cm?

    -----

  • 5. Data: 2020-11-30 15:24:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 listopada 2020 o 14:55:20 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    chropowatych (jaki jest przełom ceramiki sanitarnej
    > większość z nas widziała) powierzchniach 3x3x3 cm?

    Jak nie widać to co Ci przeszkadza jakąś spoina?

  • 6. Data: 2020-11-30 16:06:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.11.2020 o 14:55, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Tak czy inaczej pytanie, jak w rozsądnym czasie rozprowadzić klej na
    > dwóch chropowatych (jaki jest przełom ceramiki sanitarnej większość z
    Ten średni jest w sam raz. Rzadki nie nadaje się do chropowatych
    powierzchni. Grubością spoiny sie nie przejmuj, bo po dociśnięciu to, co
    wypłynie zetrzesz kawałkiem papieru i nie bedzie śladu.
    Jacek