  • 1. Data: 2020-12-01 00:50:04
    Temat: Położenie papy - ceny?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Ile mniej więcej powinno kosztować ułożenie papy na starym dachu płaskim?
    Papa termozgrzewalna widziałem, że kosztuje gdzieś między 13 a 18 zł
    brutto mniej więcej. U mnie około 100 m2. Więc powiedzmy, żeby tej papy
    wychodziło pewnie za jakieś 2000 zł.
    Na płaskim dachu robota jakaś bardzo skomplikowana się nie wydaje.

    2 firmy odpytałem i jedna 5 tysi, druga 6. Jak znam życie, jakbym chciał
    papier, to pewnie do tego jeszcze podoliczają podatki.
    Może się mylę, ale jakoś dużo mi się dosyć wydaje? Co sądzicie?

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 2. Data: 2020-12-01 03:00:28
    Temat: Re: Położenie papy - ceny?
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 01.12.2020 00:50, Kżyho wrote:
> [...]
    > papier, to pewnie do tego jeszcze podoliczają podatki.
    > Może się mylę, ale jakoś dużo mi się dosyć wydaje? Co sądzicie?

    Kup butlę gazu, palnik podwójny, pojedynczy trochę mały, kup kilka
    wiaderek piasku takiego do posypania wypływającej smoły.

    To jest tak banalna praca, że sami z robicie razem z żoną (mężem).

    Palnik podwójny na Allegro 67 PLN + 50PLN gaz z butli i trochę korundu
    na posypkę zgrzewów.
    Tylko popatrz na YT jak trzeba topić papę. Musi się rozpływać, trzeba
    mocno grzać w miejsce styku papy z podłożem.

  • 3. Data: 2020-12-01 11:52:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 01.12.2020 o 03:00, KIKI pisze:

> [...]
    > Tylko popatrz na YT jak trzeba topić papę. Musi się rozpływać, trzeba
    > mocno grzać w miejsce styku papy z podłożem.

    Nie no, ojciec kiedyś cały dom u siebie robił i trochę mu z tym
    pomagałem i ta papa do dziś leży i jest OK. Więc tak, rozważam właśnie
    zrobienie samemu.
    Ale nie ukrywam nie za bardzo mi starcza czasu na takie różne zabawy, bo
    mam jeszcze takich mniejszych lub większych "projektów" więcej i
    chciałem niektóre rzeczy jednak oddelegować do fachowców.

    Lecz przyznaję, nie spodziewałem się aż tak wysokiej ceny. Zwłaszcza, że
    jak sam zauważyłeś, praca niezbyt skomplikowana.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 4. Data: 2020-12-01 11:53:05
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 01.12.2020 o 11:52, Kżyho pisze:
    > Lecz przyznaję, nie spodziewałem się aż tak wysokiej ceny. Zwłaszcza, że
    > jak sam zauważyłeś, praca niezbyt skomplikowana.

    I dlatego pytam, bo nie wiem, czy jakoś pechowo trafiłem z zapytaniami o
    ofertę czy tyle sobie teraz wszyscy liczą...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2020-12-01 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI y...@p...uu ...

> [...]
    > Tylko popatrz na YT jak trzeba topić papę. Musi się rozpływać,
    > trzeba mocno grzać w miejsce styku papy z podłożem.

    Robiłem w tym roku na drewnianym dachu o powierzchni niecałych 30
    metrów kwadratowych plus rynna 6m plus 3 metry w doł (pcv)
    Papa 5mm, za całosc z robicizna zapłaciłem około 1300zł

    U ciebie wychodziłoby ze 50-60zł za metr - troche drogo...

    Pamietaj ze 20cm z metra odchodzi ci na zakładki.
    Moj majster twierdził ze kupuja pape po kilkanascie złotych za metr ale
    widze patrzac na szybko w googla ze i za 9zł za metr sie kupi o takiej
    grubości.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 6. Data: 2020-12-01 12:13:24
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.12.2020 o 11:53, Kżyho pisze:

    > I dlatego pytam, bo nie wiem, czy jakoś pechowo trafiłem z zapytaniami o
    > ofertę czy tyle sobie teraz wszyscy liczą...

    Poprosiłem o wycenę położenia blachodachówki.
    Budynek dwuspadowy (40st), 6m w kalenicy, bez kominów i okien, tylko dwa
    wywietrzniki.

    Za 150m2 dekarz za robociznę powiedział 7000 bez kwita.

  • 7. Data: 2020-12-01 12:26:46
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 01.12.2020 11:52, Kżyho wrote:

    > Lecz przyznaję, nie spodziewałem się aż tak wysokiej ceny. Zwłaszcza, że
    > jak sam zauważyłeś, praca niezbyt skomplikowana.

    A tacy z łapanki nie potrafią tego robić. Za słabo albo za mocno
    podgrzeją. To ma się tworzyć taka fala roztopionej smoły pod papą, żeby
    sama się rozlewała. Nawet ci za 5000 mogą popsuć.

  • 8. Data: 2020-12-01 14:05:38
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 01.12.2020 o 12:26, KIKI pisze:

    > A tacy z łapanki nie potrafią tego robić. Za słabo albo za mocno
    > podgrzeją. To ma się tworzyć taka fala roztopionej smoły pod papą, żeby
    > sama się rozlewała. Nawet ci za 5000 mogą popsuć.

    Ci za 6 tysi, to niby firma stricte dachami się zajmująca właśnie.
    Opinie w necie niby mieli dobre...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 9. Data: 2020-12-01 16:35:01
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 01.12.2020 14:05, Kżyho wrote:

    > Ci za 6 tysi, to niby firma stricte dachami się zajmująca właśnie.
    > Opinie w necie niby mieli dobre...

    Ta robota jest warta 1000-1500

  • 10. Data: 2020-12-01 17:13:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 16:35 KIKI <y...@p...uu> pisze:

    > Ta robota jest warta 1000-1500

    100m2 za 1500. Jaja sobie robisz.
    Tyle to może z 10-15 lat temu się płaciło.

    TG