  • Data: 2019-08-19 23:24:26
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    (https://youtu.be/iindsaUh2lA?t=28 )

    > Czy naprawdę ma znaczenie, że po pożarze zostaną ściany?
    >
    > http://m.wm.pl/2015/04/orig/wegorzewo-haratym-pozar-
    fot-emilia-fedusio-240626.jpg

    Ja napisalem jedno a ty drugie.

    Jak mi sie pozar trafi w Polskim domu to albo spali sie tylko jedno pomieszczenie,
    albo ewentualnie caly dach. Bo strop mam betonowy. Pietro nizej sie nie spali i
    pewnie nawet bardzo zalane nie bedzie.
    Ergo, przynajmniej 50% domu zostanie i nie trzeba bedzie odbudowywac.

    W drewniaku pali sie tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=wtwTjv0pjNA

    Nie zostaje prawie nic. No, hantle jak masz to se zabierzesz do hotelu.