  • Data: 2019-08-20 16:35:00
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 06:40:39 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
    > Może dla tego żę w PL nie umieją budować szkieletowych?
    > Budowałem przez kilka lat amerykę i potem jak przyjechałem do polski
    > to mnie zastanawiało pare spraw.
    > U mojego szwagra ojciec robił dach i miało być na bogato
    > mnie zawsze zastanawiało dlaczego krokwie u niego są o przekoju kwadratu
    > położone co metr albo i wiecej (nie mierzyłem)
    > a w stanach krokwi jest nawalonych co 16 cali
    > i są to deski o szerokości 10 cali.

    Tu akurat zadna roznica. No, moze jakby trza taka krokwie wymienic to lepiej taka
    pojedyncza nawet w wiekszej ilosci wymienic niz jedna duza i ciezka.

    Poza tym oni tam wala osb+wata ile wlezie.

    O ile w cieplych rejonach stanow to jeszcze nie jest takie zle o tyle tam gdzie jest
    zimno to juz wesolo nie ma.

    Jak czytalem normy kanadyjskie to aktualne sa takie jak nasze z 2004 czy cos w ten
    desen.
    Te wczesniejsze to juz wogole makabra.

    I nie mial bym nic przeciwko jakby te domki byly rzeczywiscie tansze. Tak zeby nie
    trzeba bylo kredyta na pol zycia brac.