  • Data: 2018-02-19 22:12:19
    Temat: Re: Dom z kontenera .CD.
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spadaj ze swoimi mądrościami tam skąd przyszedłeś.
    > -- Pozdr Janusz

    Wełna jak najbardziej chłonie wilgoć, dlatego się ją zabezpiecza przed
    wilgocią.
    Odnośnie membran dachowych to zadałem pytanie bezpośrednio producentowi i
    otrzymałem odpowiedź że membrana jest tak skonstruowana, że przepuszcza parę
    tylko w jedną stronę, czyli tak jak pisałem.
    Widzę że trafił mi się rozmówca prawdziwy Janusz budownictwa,
    wszechwiedzący, zawsze mający rację Janusz:)
    Okazało się że ja nie widząc takiej foli na oczy, mam większe o niej pojęcie
    od Janusza, wiedzącego o tych foliach wszystko, dlatego zacytuję klasyka
    sportu "w dupie byłeś i gówno widziałeś!!!"