    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 4 Nov 2017 11:28:41 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dom z kontenerów morskich do Adama i Krisa
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 listopada 2017 19:09:27 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > 30 lat kredytu

    Wolałbym mieszkać w wynajmowanym mieszkaniu w bloku niż w kontenerze.

    > napisz ile kosztował w przeliczeniu na metry

    Ciężko oszacować, bo przede wszystkim dużą część kosztów "popełniłem" przez
    kolejne 3-4-5 lat od zamieszkania (bruk, część ogrodzenia, taras, ogród
    etc). Na sam dom w stanie do zamieszkania wydałem gdzieś z 350-380k pln.
    Metraż po podłogach (z piwnicami, garażami) to ~360m2. Czyli by się zgadzało
    - około 1k / m2.

    > nie. nie zabrania. kpi.

    Kto kpi? Urzędnik który daje pozwolenie, pan w hurtowni? :)
    My kpimy? A co się nami przejmujesz? :D Ja będę kpił, bo u mnie w mieście
    jedyny taki zamieszkały kontener to jest noclegownia dla bezdomnych.
    Nikt, kto ma dom - w takim mieszkać po prostu nie chce.

    > dlatego chciałem zakończyć "dyskusje". lepszy zimny dach i zimna podłoga
    > czy brak?

    Lepsze mieszkanie w bloku. Albo duży namiot (za parę stówek kupisz taki
    nawet paręnaście m2!). Albo kilka połączonych grubych kartonów -
    przynajmniej izolują cieplnie.

    http://allegro.pl/duzy-namiot-imprezowy-plenerowy-ha
    la-6x12-bialy-i5095691181.html

    Za niecałe 4k masz 72m2 - przebij to kontenerem :-)

    > na packi.

    Pacz pan, setki tysiecy budynkow tak ma polozony styro i ten nie odfruwa :-)

    > poczytaj to formum. o wiejących gniazdkach elektrycznych. teraz już
    > niemam wątpliwości - trolujesz

    Aha. Czyli zakładasz, że sam chcesz wszystko robić, zakładasz, że znasz
    zasady klejenia, ale I TAK przykleisz źle i na placek?:D No co to za
    argumenty stary..

    > w oderwaniu od kontekstu - tak. Tymbardziej że jest to takie - na dodatek

    Wszystkie Twoje argumenty są takie na dodatek.
    Mój kumpel, cieśla, z resztek które zostawały mu z dachów od klientów
    zbił sobie "domek" - 100m2 z piętrem. Bez pozwolenia. Stoi mu to sobie na
    jakichś betonowych pustakach na działce :-)

    PS. W parku obok mnie stoi kilka kontenerów - robią za "siedzibę"
    wypożyczalni sprzętów i jednocześnie rampę dla kierowców samochodów RC dla
    dwóch torów obok nich. Tak to wygląda:

    http://1.bp.blogspot.com/-cxZf5SxKeXg/Vc_Jd98osvI/AA
    AAAAAAPE0/JfYudxti7XA/s1600/IMG_1694.jpg

    https://d-nm.ppstatic.pl/k/r/ee/aa/560a2ffa0a053_o.j
    pg?1443508436

    http://static.panoramio.com/photos/large/121927079.j
    pg

    https://www.radio90.pl/files/2017/07/rower-wodzislaw
    -3-r90.jpg

    I wszystko spoko - tylko to jest czynne tylko w lato więc wszystkie
    najważniejsze problemy jakie są w domu tutaj nie występują;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.