    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl>
    <4c99eba7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f63c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f84b$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99fb78$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9a112a$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9c9053$1@news.home.net.pl>
    <4c9c98a6$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9d05a7$1@news.home.net.pl>
    <4c9dd2e4$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca03831$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Mon, 27 Sep 2010 08:26:23 +0200

    wiadomości news:4ca03831$1@news.home.net.pl...

    > A w niektórych rejonach Chin wzrosły powyżej. No i?

    Założenie padło.

    > To po cholerę w ogóle budować dom? Przyjdzie wojna - i tak szlag
    > wszystko trafi.

    To Twój wniosek. Mój jest taki, że trzeba brać pod uwagę także takie
    wydarzenia.

    > Umm... Mała część? Mówimy o tej małej części, za którą chcesz kupić dom?

    Skąd te założenia?

    > Może źle patrzyłeś. Niemniej jednak ocenianie jakości życia dla
    > przeciętnego "zjadacza chleba" na postawie liczby luksusowych samochodów
    > jest... idiotyczne.

    Oceniam jakość życia na podstawie wielu parametrów, które niezręcznie i
    bezsensownie jest przywoływać na potrzeby tej dyskusji. Tutaj wybrałem ten
    jeden, a Ty błędnie założyłeś że wszystko co wiem, to tylko to co napiszę.

    Po co?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/