  • Date: Mon, 27 Sep 2010 09:42:19 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl>
    <4c99eba7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f63c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f84b$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99fb78$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9a112a$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9c9053$1@news.home.net.pl>
    <4c9c98a6$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9d05a7$1@news.home.net.pl>
    <4c9dd2e4$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca03831$1@news.home.net.pl>
    <4ca03941$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 27.09.2010 08:26, Jan Werbiński pisze:

    > Założenie padło.

    Nie padło, bo nigdy nie zakładałem budowania się w USA ani w Chinach.

    > To Twój wniosek.

    Kłamiesz.

    > Mój jest taki, że trzeba brać pod uwagę także takie
    > wydarzenia.

    Ja biorę. I mój wniosek jest taki, że należy korzystać póki można, a nie
    czekać do emerytury na własne 4 ściany.

    > Skąd te założenia?

    To twoje założenia - chciałeś kupować dom za odłożone oszczędności.
    Teraz nagle te oszczędności na tom to "mała część".
    [ciach]

    > Oceniam jakość życia na podstawie wielu parametrów, które niezręcznie i
    > bezsensownie jest przywoływać na potrzeby tej dyskusji. Tutaj wybrałem
    > ten jeden, a Ty błędnie założyłeś że wszystko co wiem, to tylko to co
    > napiszę.

    Parametr jest idiotyczny. Innego nie podałeś. Kropka.

    Nie udawaj teraz tajemniczego wszechwiedzącego. Widziałeś samochody i na
    tym się oparłeś.

    > Po co?

    Bo tam mieszkania darmo dają - nie będziesz musiał brać kredytu, a na
    bilet to może już sobie uskładałeś ;>