  • Data: 2017-09-14 20:54:38
    Temat: Re: Dom za 35tys
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2017 o 20:02, Kris pisze:

    > Gogle słyszał
    > https://www.google.pl/search?q=dom+z+kontener%C3%B3w
    &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyzpKJoaXWAhUD
    D5oKHTgGA-kQ_AUICigB&biw=1536&bih=765

    to wiem. oglądałem rodzinę francuzów, kobitkę- budowlańca która wydała
    na dom z kontenerów 1mln złotych itd. to mnie nie interesuje. interesuje
    mnie gość który w polsce jakoś wytłumaczył urzędnikom ze z domu z
    kontenerów dachu nie zwieje Irma. Jak go wychodzi energooszczędność, ile
    cm styro musiał dać, co ma na dachu itp

    ToMasz