eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-03 20:42:46
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zgoda

    > i decyzja o jego

    a tu nie zgoda - to przyjęte, niczym nie uzasadnione, założenie. To osobny czlowiek i
    ma takie samo prawo do zycia jak jego matka. A ze jest zależny od rodzica? A gdy
    stary człowiek przykuty do łóżka jest zależny od dziecka czy nabiera ono prawa do
    zabicia go?

    Człowiek,

    Tym sie konczą jezykowe odwrocenie znaczen: uratowac=nie zabic. Tak to nie dziala.

    b.