  • Data: 2016-06-29 12:17:59
    Temat: Re: Domowe sposoby wyrównywania terenu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 czerwca 2016 12:14:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ja bym zadnych sznurkow nie dawal - sznurek to raczej do prac brukarskich :)
    > Potrzebny bedzie niwelator i trzeba pomierzyc kilka/nascie punktow (przy domu,
    > przy plocie, pomiedzy etc). Najlepiej rozrysuj na kartce "siatke" co 2-3m i
    > bedziesz widzial jak ten teren jest rzeczywiscie nierowny. Potem na tej samej

    Aha - punkty najlepiej sobie oznacz oczojebnym sprayem na gruncie. Sa takie
    jaskrawo pomaranczowe :) Niwelator mozesz pewnie od kogos pozyczyc -
    wystarczy taki za 500-700 pln (ja sobie kupilem i przydaje sie czesto),
    pozyczenie nie powinno byc drozsze niz paredziesiat pln na dobe. Tu nie
    musisz miec sprzetu geodezyjnego za grube tysiace. Takim niwelatorem robilismy
    duze orliki i inne boiska i wszystko wychodzilo OK :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.