  • 1. Data: 2014-08-12 15:08:10
    Temat: Re: Dostałem pismo z gazowni
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 14:46:03 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
    > A w nim że teraz gaz będzie w kwh rozliczany a nie m3
    Znaczy gmatają tak żebyś nie zauważył podwyżki;)
    A nic nie piszą że to w ramach dostosowywania do unijnego prawa?;)

  • 2. Data: 2014-08-12 21:05:56
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 12.08.2014 o 15:08 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Znaczy gmatają tak żebyś nie zauważył podwyżki;)
    > A nic nie piszą że to w ramach dostosowywania do unijnego prawa?;)
    Wiesz, pismo przewodnie to jeden bełkot urzędniczy, powołują się na
    tysiące paragrafów z tysiąca regulaminów, po dwóch linijkach miałem
    dość studiowania tegoż.
    Wiesz ja prowadzę ewidencję i zobaczę za rok jak mi wyjdzie sezon, wtedy
    będę wiedział czy jest taniej czy drożej, bo czy to liczone są m3 czy kwh
    to jeden h..j, na końcu i tak jest określona kasa.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2014-08-13 00:37:52
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    janusz_k wrote:

> [...]
    > wtedy będę wiedział czy jest taniej czy drożej, bo czy to liczone są
    > m3 czy kwh to jeden h..j, na końcu i tak jest określona kasa.

    też dziś dostałem coś takiego, ale jeszcze nie dojrzałem do
    przeczytania

    jeffrey