  • 1. Data: 2014-08-12 15:49:44
    Temat: Re: Dostałem pismo z gazowni
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-12 14:46, janusz_k pisze:
    > A w nim że teraz gaz będzie w kwh rozliczany a nie m3 :( do tego dwie
    > ksiązki regulaminów,
    > aż mnie głowa rozbolała od oglądania tego.
    > Na temat sensu takich rozliczeń to nawet nie ma co dyskutować, władza
    > się wybitnie nudzi.
    > No i oczywiście wspomniane coś o nowych zasadach dystrybucji
    > ale nie przebrnąłem na czym one polegają.

    Dlatego ja zdecydowałem, że nie będę mieć gazu w domu.
    Niech spadają.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-08-12 21:08:39
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 12.08.2014 o 15:49 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Dlatego ja zdecydowałem, że nie będę mieć gazu w domu.
    > Niech spadają.

    Jak ruski przykręcą gaz to będę miał argument aby przekonać żonę do
    przekopania ogródka i zrobienia PC, wtedy też ich oleję, na razie mam jak
    mam, a kasy nie mam aby już w pc inwestwać.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2014-08-12 22:00:15
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 21:08:39 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    >
    > przekopania ogródka i zrobienia PC, wtedy też ich oleję, na razie mam jak
    >
    > mam, a kasy nie mam aby już w pc inwestwać.

    Przykręcenie albo zakręcenie kurka z ropą i gazem to raczej metafora. Ale nie można
    wykluczyć ze w ten sposób Rosjanie mają wpływ na politykę innych państw. Rosja może
    bardzo dotkliwie ukarać krnąbrne rządy. Polski rząd nie patrząc na interesy Polaków
    wyskoczył przed szereg i poniesiemy za to my wszyscy za jakieś konsekwencje. Dla
    zwykłego człowieka oznacza to konieczność lepszego wykorzystania nośników i mniej
    odczuwać ubytki w portfelu albo nie robić nic i płakać i płacić. Jest powiedzonko "
    dlaczegoś biedny boś głupi, dlaczegoś głupi bo biedy". Czekanie z inwestowaniem w
    instalacje lepiej wykorzystujące nośniki, czekanie z ocieplaniem bo nie ma w tej
    chwili kasy, czekanie z wykorzystywaniem szarej wody jako źródła ciepła powoduje że w
    miarę jak będą drożały nośniki będzie w przyszłości mniej pieniędzy na inwestycje
    związane z ich lepszym wykorzystaniem. Jak zdrożeje gaz to natychmiast pójdą w górę:
    prąd, węgiel, brykiety, pelet, gaz płynny i olej opalowy. Przełoży się to na inne
    ceny zwłaszcza artykułów spożywczych.