  • 11. Data: 2009-01-02 16:26:21
    Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ewa W wrote:
> [...]
    > dotyczącą okien tarasowch w salonie, mają być do samej
    > ziemi. Powiedziała, że dużo lepiej będzie to wyglądało z 4 drzwiami i
    > klasycznym otwieraniem dwóch środkowych. Tyle, że wtedy każde
    > skrzydło będzie miało niecałe 90 cm, w dodatku stolarka jest ciemna.
    > Wydaje nam się, że drzwi przesuwne byłyby dużo wygodniejsze w
    > użytkowaniu, no i ten widok niezakłócony ciemnymi grubymi ramami...
    > Faktem jest, że różnica w cenie jest znaczna, ale zakładamy, że na
    > jakości stolarki i izolacji domu z pewnością oszczędzać nie będziemy.

    przesówki sa super, polecam siegenia hs niskoprogowa, mam takie sa fajne

  • 12. Data: 2009-01-03 09:42:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Oczywiście przy "otwarciu na stałe", a nie do szybkiego wyjścia przez nie - walczysz
    z bardziej kłopotliwym mechanizmem w przesuwanych i wiekszą bezwładnością masy.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-01-03 17:44:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    666 wrote:
    > Oczywiście przy "otwarciu na stałe", a nie do szybkiego wyjścia przez
    > nie - walczysz z bardziej kłopotliwym mechanizmem w przesuwanych i
    > wiekszą bezwładnością masy. JaC

    a masz takie drzwi czy tylko teoretyzujesz.

  • 14. Data: 2009-01-03 20:50:50
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Maniek4 wrote:

    > funkcje pelni okno. A przesuwane drzwi to jak sadze super sprawa.
    > Zrob tak jak chcesz, bo to Wasz dom i nie sluchaj postronnych, niech
    > u siebie sie realizuja.

    dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

    Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial z
    was polewke, debile kupili gerde super tytan strong a ja lomikiem wejde od
    ogrodu :)

    Myslec pod katem wlaman tez radze tym postem.

  • 15. Data: 2009-01-03 21:05:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Koteczek wrote:

    > dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

    najlepiej zrobić tylko malutkie zakratowane okienka 30 x 30 cm

    i pancerne drzwi, ściany wylać z potrójnie zbrojonego betonu.

  • 16. Data: 2009-01-03 21:44:59
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > najlepiej zrobić tylko malutkie zakratowane okienka 30 x 30 cm
    >
    > i pancerne drzwi, ściany wylać z potrójnie zbrojonego betonu.

    A dach.
    Dachem wejdą;)))

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-01-03 21:53:05
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    kanalizacja... przez dach nie jest bezpiecznie.

    Smiej sie smiej ale tak duze drzwi sa bardzo latwe do pokonania. Tak czy siak
    alarm to koniecznosc. Nie zapomniajcie - nie mam zamiaru was odwodzic od
    szerokich drzwi bo sa fajne ale myslcie zanim kupice super drzwi frontowe, to
    bedzie frajerstwo przy takich od tarasu :)

  • 18. Data: 2009-01-03 22:05:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:

    > A dach.
    > Dachem wejdą;)))

    płyta żelbetowa 40 cm z pancerzem aktywnym :)

  • 19. Data: 2009-01-03 22:06:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Koteczek wrote:
> [...]
    > odwodzic od szerokich drzwi bo sa fajne ale myslcie zanim kupice
    > super drzwi frontowe, to bedzie frajerstwo przy takich od tarasu :)

    dokłądnie dlatego podziekowałem za doświetla P4 w drzwiach wejściowych :)

  • 20. Data: 2009-01-03 22:09:56
    Od: "kris" <K...@w...pl>

> [...]
    > od szerokich drzwi bo sa fajne ale myslcie zanim kupice super drzwi
    > frontowe, to bedzie frajerstwo przy takich od tarasu :)

    Zółodziejowi nie robi róznicy czy wchodzi przez tarasowe 3 metrowe czy
    90centymetrowe.
    Ale faktycznie kupowanie supera anty drzwi frontowych to zbyteczny wydatek.
    W tym temacie warto poczytac wypowiedzi Jacka "Plumpiego" on podaje sensowne
    rozwiazania problemu- kierujemy złodzieja tam gdzie my chcemy;)))

    Krzysiek