  • Data: 2014-04-17 08:04:09
    Temat: Re: Drzwi przesuwne - jak zrobić taniej?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-16 21:54, Marek Dyjor pisze:

    > matole... on pisze że chce sobie sam zrobić takie drzwi bo kaseta
    > jest zbyt droga...

    Drzwi to i tak będzie musiał sam sobie zrobić, bo on pisał, że 1800zł
    kosztuje sama kaseta, bez drzwi.
    Ale skąd taki matoł jak ty może o tym wiedzieć skoro "w dupieś był i
    gównoś widział" i nie wiesz o czym jest mowa.
    Snujesz tylko swoje błędne domysły na podstawie tego, że gdzieś tam,
    kiedyś tam coś tam, bodajże widziałeś w markecie.

    > i stosujac taki system może sobei sam takie coś zrobić...
    >

    > a stwierdzenie że system, który na jednym wieszaku pozwala powiesić
    > 150kg jest do lekkich drzwi jest bzdurą.
    >
    > odzi
    > te co widziałem miały kilka wariantów chyba od 15kg na wieszak do
    > 150kg bodajże...

    "Bodajże" i to jest ta twoja fachowość "fahofcu od fszystkiego", a gówno
    wiesz w tym temacie.
    Zrób takie drzwi i wtedy się wymądrzaj.

    Zauważ, że napisałem, iż 1800zł za kasetę do przesuwnych drzwi (dwa
    skrzydła) nie jest ceną wygórowaną. Daje to koszt 900zł za jedno skrzydło.
    Kolega Bolko znalazł na Allegro tańszą kasetę za 540zł + 35zł transport
    dla pojedynczego skrzydła o szerokości do 100cm. Zakładając, że trzeba
    by było dwie takie kasety dla dwóch skrzydeł to i tak wychodzi prawie
    1100zł. Czyli jak by nie liczyć to jest tego rzędu wydatek.

    KASETY !!!! Nie prowadnice tylko KASETY.
    Rozumiesz MATOLE co to jest KASETA?
    To nie jest sama prowadnica. W marketach można kupić tylko same
    prowadnice, a resztę i tak trzeba samemu "wyrzeźbić".
    Napisałem, że jak robiłem dwoje drzwi przesuwnych to pierwsze z nich
    kosztowały mnie ok. 1000zł a drugie ponad 2 tys. zł. Mowa tu o samych
    materiałach, bez robocizny.
    Szukałem kaset w Castoramie, Praktikerze, OBI, Leroy Merlin i nie
    znalazłem tam całych kaset typowo do drzwi tylko i wyłącznie same
    prowadnice i to zazwyczaj prowadnice do lekkich drzwiczek szafowych o
    nośności do 40kg. Tylko w jednym z tych marketów znalazłem prowadnicę o
    długości 2m i nośności 80kg. Tą prowadnicę zastosowałem. Po 3 czy 4
    latach musiałem powymieniać wózki w tych pierwszych drzwiach, bo
    rozsypały się plastikowe "oponki" kółek, a drzwi ważyły raptem 30-40kg.
    Niestety samych wózków nie było możliwości dokupić. Byłem zmuszony kupić
    cały komplet tzn. wózki wraz z prowadnicą.
    Odwiedziłem 2 firmy, które handlowały takimi kasetami to usłyszałem, że
    mogą mi sprzedać do samodzielnego montażu, ale wtedy bez gwarancji i w
    cenie równej z doliczoną ceną montażu.
    Teraz gdybym robił takie drzwi to nie rzeźbiłbym w gównie tylko kupił
    gotową kasetę z atestem, bo wiem, że trudno jest tu zaoszczędzić.