  • Data: 2017-09-12 09:36:26
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam CAL od kilkku lat i sprawują się idealnie.

    On 10.09.2017 03:27, c...@g...com wrote:
    > Witam, od jakiegoś czasu zastanawiam się jakie drzwi wejściowe wybrać, typy
    jakie mam to:
    > - Wiśniowski Creo /stalowe
    > - CAL z sosna z nakładkami aluminiowymi /drewniane
    > - KMT /stalowe
    >
    > Skłaniam się bardziej ku dwoma pierwszymi typami, ponieważ w KMT nie oferują
    elektronicznego zamka,

    > Niestety za Creo czy CAL trzeba wyłożyć kupę kasy, dlatego chciałem podpytać
    które są bardziej solidne i będą służyły długie lata.

    > Osobiście bardziej skłaniam się do drzwi z CAL, ponieważ drewno jest dobrym
    izolatorem, a będą miał jeszcze doświetla z dwóch stron i chciałbym aby rama
    nie była słabym punktem. Dodatkowo CAL ma nakładki alu i drewno nie powinno się
    wypaczyć.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z