  • Data: 2017-09-12 22:03:13
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, to były zwykłe drzwi kupione przez poprzedniego właściciela, teraz
    > juz tam nie mieszkam to nie wiem. Mam drzwi kompozytowe, framugi
    > drewniane, próg alu i jest ok.
    > Ale obojętne czy drzwi będą z CAl-a czy innego, drewno zawsze pracuje,
    > nawet jak jest go mało.

    Też dobre rozwiązanie, framugi drewniane, a drzwi kompozyt. Z jakiej firmy masz
    drzwi?

    Skłaniałem się ku drewnianym, bo chciałem drewnianą (ciepłą) framugę. Właściwie to
    ciepła framuga, próg, spowalniacz, elektroniczny zamek i kontaktron - tyle mi
    potrzeba ...no i cena sensowna.

    jakieś minusy kompozytu są ?

    Kolega ma właśnie drzwi stalowe i mówił, że jak były mrozy -25 to przemarzło mu do
    domu. Generalnie stal też ma minusy - rozszerzalność cieplna.