  • 1. Data: 2010-04-28 10:43:45
    Temat: Działka z domkiem
    Od: Arnold <n...@p...pl>

    Przepiękna działka z domem drewnianym.

    http://www.najra.x.pl/

    Zapraszam.

    Niezainteresowanych przepraszam za spam.

    Pozdrawiam Arnold

  • 2. Data: 2010-04-28 12:35:13
    Temat: Re: Działka z domkiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arnold pisze:

    > Niezainteresowanych przepraszam za spam.

    A teraz sobie wyobraź, że przywożę ci ładunek złomu, wywalam go tobie na
    tę działkę, po czym stwierdzam: "Jeśli nie chciałeś tego złomu, to mni
    przykro" i odjeżdżam... zostawiając złom.

  • 3. Data: 2010-04-28 13:25:21
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A teraz sobie wyobraź, że przywożę ci ładunek złomu, wywalam go tobie na
    > tę działkę, po czym stwierdzam: "Jeśli nie chciałeś tego złomu, to mni
    > przykro" i odjeżdżam... zostawiając złom.

    Głupi jesteś? Taki surowiec wtórny zawieźć komuś za darmo?

    Mi możesz przywieźć jeśli coś jeszcze zostało.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2010-04-28 13:31:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agent 0700 pisze:

    > Głupi jesteś? Taki surowiec wtórny zawieźć komuś za darmo?
    >
    > Mi możesz przywieźć jeśli coś jeszcze zostało.

    OK, użyłem słowa "złom" w znaczeniu potocznym... Jeśli chcesz mieć
    dokładnie: całe stosy śmieci, z których pewnie da się wysegregować
    surowce wtórne ;)

  • 5. Data: 2010-04-28 13:56:00
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A teraz sobie wyobraź, że przywożę ci ładunek złomu, wywalam go tobie na
    > tę działkę, po czym stwierdzam: "Jeśli nie chciałeś tego złomu, to mni
    > przykro" i odjeżdżam... zostawiając złom.

    eetam złom, dać ogłoszenie "przyjmę gruz" z dopiskiem że jak właściciela
    nie będzie to sypać przed dom.
    Jest mapka, adres ustalić nie będzie problem:)