  • Data: 2009-04-27 11:52:21
    Temat: Re: Dźwięk wysokiej częstotliwości - jak zlokalizować?
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GK pisze:
    > Witam,
    > Ostatnio w mieszkaniu rozchodzi się dźwięk bardzo wysokiej
    > częstotliwości, taki cichy pisk prawdopodobnie od jakiegoś urządzenia
    > elektrycznego. Nie mogę go jednak zlokalizować. W pokoju wyłączyłem
    > wszystkie urządzenia i pisk nadal jest.
    > Co można z tym zrobić, jak zlokalizować co wydaje takie dźwięk?
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Dzięki za rady, ale już sam nie wiem co dzwoni. Wydaje mi się, że to w
    mieszkaniu, co ciekawsze żona też słyszy podobny dźwięk. Ale z drugiej
    strony w pracy mam do czynienia z pracującymi komputerami (kilkunastoma
    w jednym pomieszczeniu) i czasem wydaje mi się, że to dzwoni, a
    właściwie piszczy mi w uchu jakby pozostałość po tym czego się
    nasłuchałem przez 8 godzin. Świadczyłoby to również to, że obok bloku
    dźwięk nadal słyszę. Ale dlaczego wobec tego słyszy to też żona? Ona
    przecież pracuje w innej firmie...
    Jak nie zwracam na ten dźwięk uwagi to jest ok, ale jak "ustawię" słuch
    na wyższy zakres częstotliwości i zacznę się wsłuchiwać to wtedy ten
    dźwięk staje się słyszalny i niezbyt przyjemny.
    Hmm, sam już nie wiem.
    No, nic, za wszystkie wskazówki dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz