  • Data: 2009-09-11 14:38:37
    Temat: Re: Ekogroszek z Czech a z Polski
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8dkpd$o41$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pasuja tu i tam, ze wskazaniem na tu, panie Jałowy.

    absolutnie tu nie pasuje panie Lamerze
    nie tyczy się to żadnego budowania, tylko exploatacji

    biorąc twój tok rozumowania o telewizorach, antenach satelitarnych,
    głośnikach, bo jak o węglu to prawie o wszystkim co się w domu używa

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat