eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domEkspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac? › Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    From: "abo" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 17:09:57 +0100

    > Kawa w kapsułkach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
    > Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Mam wrażenie, że zaczynasz uchodzić za grupo-dyskusyjnego dziwaka i to nie
    tylko na tej grupie. Masz dziwne poglądy i mało kiedy się z nimi zgadzam,
    ale może to i dobrze bo poruszasz problemy o których nigdy bym nie pomyślał.

    A ty może pomyśl, że picie kawy z ekspresu nie jest przymusem i każdy pije
    co chce, bez wzgledu czy tak kazali robić w reklamie.. Jeżeli smakuje mi
    kawa z utrwalaczami smaku to będę pił kawę z utrwalaczami smaku, a nie
    katował się zwykłą kawą bez utrwalacza. Jak będę chcia napić się kawy z
    cykrii to będę pill kawę z cykoori.

    Może zacznij kolejny wątek np o tym, że kupowanie zegarków przy jednoczesnym
    posiadaniu tel komórkowego jest zabiegiem bezsensownym. I tylko bufony z
    wypranym mózgiem przez marketing kupują zegarki za cenę wyższą niż
    abonament telefoniczny. No chyba że ktoś posiada telefon bez zegara, no ale
    wtedy to już jest zwykly głupek, bo jak tu nie brać telefonu z zegarem
    jeżeli jest taka możliwość