  • 1. Data: 2016-02-18 22:44:10
    Temat: Energa czy ich p.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy to wiosenne słoneczko im jebło na beret?

    Co się z nimi dzieje? Chyba im się pomyliły misje.

    http://forum.trojmiasto.pl/Energa-gwarancja-stalej-c
    eny-pilna-prosba-o-opinie-t599765,5,1.html

    --
    Piter

    Czym się różnią domy za 1mln $ i za 2mln $
    W tym za 2mln nie ma szczurów.

  • 2. Data: 2016-02-18 23:55:18
    Temat: Re: Energa czy ich p.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ależ to jest stary temat, przynajmniej w mojej okolicy.
    Spam mailowy i papierowy był już dobry rok temu albo dalej,
    tak gorąco namawiali na taryfę z utrzymaniem stawki cenowej
    że śmierdziało na kilometr, bez wnikania w szczegóły :>
    Jak ktoś sądzi, że jakaś firma wysyła mu papierki oraz
    napuszcza telenaciągaczy tylko po to, żeby mu zrobić dobrze,
    to sam jest sobie winien i nie powinien płakać w internetach.

    L.

  • 3. Data: 2016-02-19 06:39:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > Ależ to jest stary temat, przynajmniej w mojej okolicy.

    No własnie o to chodzi że stary. Recydywa.

> [...]
    > napuszcza telenaciągaczy tylko po to, żeby mu zrobić dobrze,
    > to sam jest sobie winien i nie powinien płakać w internetach.

    Takich zagrań to spodziewam się od jakiś naciągaczy z firmy krzak.
    Lepiej niech sobie bajzel ze stroną www posprzątają zamiast spamować.

    Zadzwonili do mnie i coś wspominają o jakimś pakiecie office.
    No wzruszyłem się. Szkoda, że jeszcze wiader ocynkowanych nie chcieli
    sprzedać.

  • 4. Data: 2016-02-19 07:48:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 22:45:00 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Co się z nimi dzieje? Chyba im się pomyliły misje.

    A jaka wedlug Ciebie ma misje prywatna firma? Bo moim zdaniem zarobic jak
    najwiecej. No to probuja :)

    Tauron od dawna przysyla mi co konczaca sie umowa propozycje gwarancji ceny
    na 2-3 lata do przodu. Rozsadek mowi, ze skoro im sie to bedzie oplacac,
    to mi nie, dlatego regularnie to olewam :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-02-19 07:56:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-18 23:55, Lisciasty wrote:
    > Jak ktoś sądzi, że jakaś firma wysyła mu papierki oraz
    > napuszcza telenaciągaczy tylko po to, żeby mu zrobić dobrze,

    Pomijając kwestię oszustwa to jeśli ktoś oferuje takie warunki to zwykle
    oznacza, że są widoki na to, że energia będzie tańsza.
    Zrobić dobrze to planuje sobie ten kto to oferuje ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2016-02-19 07:56:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-19 07:48, Adam Sz. wrote:
    > Rozsadek mowi, ze skoro im sie to bedzie oplacac,
    > to mi nie, dlatego regularnie to olewam :-)
    > pozdr.

    Otóż to

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2016-02-19 08:10:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 06:39:57 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > Zadzwonili do mnie i coś wspominają o jakimś pakiecie office.
    > No wzruszyłem się. Szkoda, że jeszcze wiader ocynkowanych nie chcieli
    > sprzedać.

    Firma Insert (ci od oprogramowania księgowego) regularnie proponuje nam
    zabawki zdalnie sterowanie, latarki, orbitreki i inne badziewie.
    Może teraz taka moda? Podpatrzył jeden z drugim marketoid
    że na poczcie sprzedają globusy, skarpety i cebulę, to znaczy
    że to musi działać :]

    L.

  • 8. Data: 2016-02-19 08:36:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 07:56:50 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Otóż to
    >

    > --
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info

    do mnie dzwonili wczoraj - mimo ze kiedys przysłali kwity. Prund z elektrykiem :)
    Prund jest tańszy ale suma rachunku wyższa

    b.

  • 9. Data: 2016-02-19 14:53:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam Sz. pisze tak:

    > A jaka wedlug Ciebie ma misje prywatna firma? Bo moim zdaniem
    > zarobic jak najwiecej. No to probuja :)

    Jeszcze się upewnię bo wierzyć mi się nie chce. Czy to ta Energa
    spamuje, dawny Zakład Enrgetyczny?

    https://sklep.energa.pl/

    Ciśnieniowy ekspres do kawy
    Szczoteczka soniczna do zębów

    Boziu popłakałem się.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2016-02-19 15:25:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 14:52:40 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Jeszcze się upewnię bo wierzyć mi się nie chce. Czy to ta Energa
> [...]

    Szczerze to nie wiem bo na Slasku kroluje Tauron. Ale ja tam bym na Twoim
    miejscu za nich tak nie plakal - Jakis 1mld dochodu w 2015 mieli wiec
    chyba im biznes idzie dobrze ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.