  • Data: 2019-01-06 23:52:30
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2019 o 19:25, Jacek pisze:
    > Obserwuję u nas jakąś paranoję.
    > Podczas wichury drzewo spada harcerzom na namiot = kontrole wszystkich
    > obozów harcerskich.
    > W espace roomie zapalił się gaz = kontrole wszystkich escape roomów.
    > Czy nie da się dopuścić trochę więcej rozumu, a mniej przepisów do
    > regulowania różnych sfer życia?
    fajnie by było, ale tak nie jest. mało który rodzić wbija swoim dzieciom
    podstawowe informacje dotyczące przetrwania. mało który sprawdza czy
    dziecko je przyswoiło. Zbudowaliśmy, albo jeszcze budujemy świat który
    ma być rajem dla ludzi, ale to niedościgniona mrzonka. Za każdym razem
    gdy trafia się tragedia zastanawiamy się jak to możliwe. No tak, że
    kiedyś sami unikaliśmy zagrożenia, teraz wychowujemy pokolenia którym
    się wtłacza do głowy ze zagrożeń niema, więc tracą zdolność przetrwania.
    Zastanów się dlaczego ludzie giną na przejściach dla pieszych. Bo
    "samochód" musi ustąpić. A instynkt? ruch głową? Bo escape room musi być
    bezpieczny. a wyjście awaryjne? Bo przecież ktoś powinien zadbać aby
    pasek klinowy w silniku gokarta był zabudowany. JA na warsztatach
    szkolnych musiałem mieć zapięte wszystkie guziki, ciasne rękawy i duuuży
    problem z długimi włosami. zgumkowane i schowane. a dziewczynie
    "tyrolka" oskalpowała głowę. Mnie matka nauczyła szukać dziury w całym,
    myśleć co może się stać złego i jak wybrnąć z kłopotów.

    > Za chwilę będzie, jak w USA, gdzie baba wsadziła kota do mikrofalówki i
    > potem były pretensje, że w instrukcji nic o kotach nie napisali.
    > Jacek
    tak już jest. Dziecięcy rowerek, musi mieć zabudowany łańcuch i końcówkę
    chwytu o średnicy 4.6cm. ale hamulca dostosowanego do siły dziecka już
    nie musi mieć. PEwien producent rowerów dostał karę, za to ze nie
    umieścił informacji w instrukcji obsługi o tym, że gdy wiezie się towar
    na bagażniku to droga hamowania może ulec wydłużeniu. Na lekach
    nasennych jest informacja że mogą powodowac senność.
    ToMasz