  • Data: 2020-01-08 16:02:38
    Temat: Re: Falowniki Fronius
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 8 Jan 2020 05:31:43 -0800 (PST), Budyń

    > pewnie sie wyłączy zanim sie sfajczy

    Równie dobrze może się wyłączyć i wszcząć alarm jak tylko wiatrak
    przestanie z jakichś powodów się obracać. Przecież to powszechne
    zabezpieczenie.

    > w kazdym razie dla mnie bardzo atrakcyjnie
    > wygląda produk bez ani jednej ruchomej czesci

    Ale jeśli pasywne chłodzenie jest tańsze niż aktywne, to coś jest na
    rzeczy. I to bynajmniej nie na korzyść tego pasywnego, które zazwyczaj jest
    mniej wydajne a jeśli ma być bardziej wydajne niż aktywne to będzie większe
    i droższe.

    --
    Pozdor
    Myjk