    From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Filtr odwrócona osmoza
    Date: Sun, 06 Sep 2009 21:52:02 +0200

    wolim wrote:
    > Był dzisiaj u mnie przedstawiciel pewnej firmy z prezentacją... wygląda
    > ciekawie... tylko cena zwala z nóg - 3300 zł. Za tę cenę w/g mnie nie warto.
    ???
    Nie zartuj prosze :)
    Chyba ze instalacja o duzej wydajnosci ktora na biezaco filtruje Ci wode
    w calym domu.

    > Czy taki filtr wiele się będzie różnił od takiego np. z allegro za 700 zł?
    Jezeli to instalacja tzw kuchenna to niczym.
    Roznice sa jednak w cenie, w Rzeszowie jedna firma smie wolac za to 1100
    zl, taka sama na allegro to koszt okolo 450 zl (R7).
    Wykonczenie calosci niczym sie nie rozni pomiedzy "producentami".
    Co do membrany to raczej nie ma podrobek bo technologicznie tylko jedna
    firma na swiecie robi takie membrany - General Electric.
    Jak masz jakies pytania o szczegoly to wal smialo na priva - jestem
    szczesliwym posiadaczem takiej instalacji od okolo 2 lat :)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom