    From: p0li <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?
    Date: Mon, 30 Mar 2009 08:57:21 +0200

    O->Dnia 30.03.2009 02:23:11 niejaki Jacek Osiecki napisał:
    > Witam,
    >
    > Chcę u siebie zainstalować filtr RO - woda jest średniej jakości, Wszelkiej
    > maści Brity mają taką sobie skuteczność a doświadczenia z RO mam jak
    > najlepsze. Pytanie tylko... gdzie i za ile to nabyć?

    allegro

    > Najprościej pewnie u przedstawiciela handlowego - koszt to około 4000 PLN.
    > Łatwo szybko i przyjemnie, z serwisem - tylko co się dostanie za tę cenę?
    > Zerknąłem na allegro - i tam pełne zestawy RO kosztują 400-800zł! Owszem,
    > była jakaś jedna oferta za 6500...

    te zestawy za 500 powinny wystarczyć

    > Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie RO? Swego czasu pamiętam dyskusję
    > gdzie wychwalano zalety zestawów z lampą UV - czy faktycznie warto zwracać
    > na to uwagę? Jakieś inne sugestie?

    z UV to przesada - nie masz szpitala w domu
    ja mam taki komplet z allegro jakieś 5,5 roku

    3 stopnie wejściowe, ro, węgiel aktywny, mineralizator dolomitowy i
    dwukranowa wylewka + zbiornik akumulacyjny na kilka litrów (3-4 - nie
    pamiętam)

    filtry w stopniach wejściowych wymieniam co 1/2 roku - reszty jeszcze nie
    wymieniałem (ro i mineralizator starcza podobno na 10 lat, węgiel za ro
    usówa tylko ewentualne zapachy - więc się też nie napracuje)

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl