  • 11. Data: 2012-10-17 21:13:01
    Temat: Re: Filtry wody
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 17 października 2012 20:26:25 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > U�ytkownik <k...@v...pl> napisa�:

    > Tak, widz� ze wiedzy i umiej�tno�ci ci braknie, wi�c po co si� tak
    >
    > produkujesz?

    > A gdzie te byki widzisz? Pewnie masz takie same problemy z ortografiďż˝ co z
    >
    > plastikiem i pewnie wzrok ci szwankuje?

    Daj jutro nauczycielce od polskiego do sprawdzenia to Ci powie. To normalne że Ty
    byków nie widzisz. Jak byś widział to istnieje szansa żebyś ich nie zrobił.

  • 12. Data: 2012-10-17 21:34:44
    Od: <news>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał:
    > Pomińmy tę kwestię :-)

    Skoro zdrowie cię nie interesuej to w jakim celu stosujesz filtry wody?

    > Czym się różni w działaniu filtr 5 mikrometrów ze sznurka
    > polipropylenowego od pianki polipropylenowej ?

    Pewnie niczym bo materiał ten sam a od strony marketingowej myślisz że masz
    wybór, może sznurek trwalszy?

  • 13. Data: 2012-10-17 21:39:25
    Od: <news>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał:
    > Nie mogę Ci nic odpisać.

    Tak, widzę ze wiedzy i umiejętności ci braknie, więc po co się tak
    produkujesz?

    > Poduczył byś się pisania bo byki sadzisz.

    A gdzie te byki widzisz? Pewnie masz takie same problemy z ortografią co z
    plastikiem i pewnie wzrok ci szwankuje?

  • 14. Data: 2012-10-17 22:31:28
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 17 października 2012 21:25:35 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > Nauczycielką się nie wyręczaj, sam wskaż byka skoro go wypominasz!
    >
    > Domyślam się że jak zwykle nawet tego nie potrafisz, ale czego można się po
    >
    > tobie spodziewać?:)

    Na pewno nie możesz się spodziewać że Cie będę uczył albo coś wskazywał. Im więcej
    błędów robisz tym na głupszego tutaj wychodzisz. W sumie po rewelacjach jakie
    ogłosiłeś wychodzi że głupszym być już nie możesz.

  • 15. Data: 2012-10-17 22:39:14
    Od: <news>

  • 16. Data: 2012-10-17 22:40:33
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 17 października 2012 22:36:24 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > To ty widzisz błędy gdzie ich nie ma, po prostu jak zwykle nic nie masz do
    >
    > powiedzenia w temacie to z niej beczki jedziesz, ale o pisowni masz takie
    >
    > samo blade pojęcie głąbie, co teraz wymyślisz?

    Nic nie wymyślę, mam litość nad zwierzątkami. Co wymyślać jak dalej robisz błędy.

  • 17. Data: 2012-10-17 23:50:12
    Od: <news>

  • 18. Data: 2012-10-18 15:31:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 20:14, k...@v...pl pisze:

    >Poduczył byś się pisania bo byki sadzisz.

    Marna to porada z ust (pióra?) kogoś, kto nie zna ortografii.

    --
    MN

  • 19. Data: 2012-10-18 15:34:17
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Marna to porada z ust (pióra?) kogoś, kto nie zna ortografii.

    To ta woda rdzawa z potoku mu tak zaszkodziła, co to ją bez umiaru pije.

    Marek

  • 20. Data: 2012-10-22 15:47:14
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Czym różni się wkład polipropylenowy sznurkowy 5um od polipropylenowego
    > piankowego 5um ? Oba mają 5 mikrometrów ale kiedy daje się ze sznurka, a
    > kiedy z pianki ?

    myślę, że to nie ma znaczenia - po prostu odmienne technologie wykonania
    mogą się różnić temperaturą pracy, przepustowością, powierzchnią czynną i
    pojemnością (krzywa oporu vs zasyfienie)
    ale generalnie robią to samo

    > Pozostałe węglowe itd to jest oczywiste do czego są.

    tak? jesteś pewien?
    to do czego?

    dla mnie to akurat nie jest takie oczywiste ;-)