    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 9 Oct 2019 11:10:46 +0200

    Wed, 9 Oct 2019 10:40:33 +0200, yarecky

    > Cześć,
    > Pamiętam, że ktoś tu ruszył temat importu zestawów FV z Chin.
    > Pamiętam też, że wymagane było kupienie minimum 6-u sztuk, aby się to
    > kalkulowało.
    > Czy temat aktualny? Jest jakaś grupa zainteresowanych, która o tym
    > dyskutuje?

    Póki co temat wisi w powietrzu przez a) absurdalną cenę dolara (trochę już
    zjechał) b) nadchodzącą zimę. Niemniej temat jest aktualny i, zgodnie z tym
    co pisałem w poprzednim wątku, jak się będzie coś przecyzować (czyli pewnie
    po nowym roku) to dam znać na grupie. Jest już dwóch chętnych na 2x20kWp
    plus moje 10kWp, więc połowa kontenera już jest zapełniona. ;) Z nowości do
    to doszło info, że mają rózne falowniki growatta, także z dwoma MPPT (mnie
    właśnie takie potrzebne, bo mam 3 połacie do obłożenia).

    Ew. jak ktoś jest zainteresowany to może wpisać ile potrzebuje mocy, jakie
    warunki instalacji (falownik z 1/2 MPPT ile połaci do ogarnięcia itd.).

    --
    Pozdor
    Myjk