  • 1. Data: 2014-02-13 10:11:31
    Temat: Fundament z pustką pod podłogą - co z robactwem?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czytam ostatnio o fundamentach z pustką pod podłogą (dom szkieletowy).
    Wygląda to na fajne i tanie rozwiązanie - podobno tańsze od fundamentów
    klasycznych i płyty fundamentowej.

    Nurtuje mnie jednak pytanie: jak się walczy tam z robactwem i
    zwierzakami, które mogą sobie zamieszkać pod podłogą? Czy to jest realny
    problem? Strop parteru wypełniony wełną to idealne miejsce dla myszy i
    innych takich. A osy i inne szerszenie tylko czekają, żeby się tu osiedlić.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-02-13 11:28:23
    Temat: Re: Fundament z pustką pod podłogą - co z robactwem?
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 10:11:31 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > innych takich. A osy i inne szerszenie tylko czekają, żeby się tu osiedlić.

    I tak bedziesz mial myszy i szerszenie w ociepleniu pod dachem, to co ci one
    przeszkadzaja pod podloga ?

  • 3. Data: 2014-02-13 12:29:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-13 11:28, Marek pisze:

    > I tak bedziesz mial myszy i szerszenie w ociepleniu pod dachem, to co ci one
    przeszkadzaja pod podloga ?

    Hmm, nie ma sposobu na myszy? Jakieś kolce na elewacji? Nic?

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-02-13 13:04:58
    Od: w...@g...com

    > Hmm, nie ma sposobu na myszy? Jakieś kolce na elewacji? Nic?

    K O T

  • 5. Data: 2014-02-13 16:55:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 04:04:58 -0800 (PST), w...@g...com

    > K O T

    O dwóch workach pszenicy i kole od roweru nie wspomnę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2014-02-13 17:05:10
    Od: szary <s...@n...pl>

    Marcin N wrote:

    > Czytam ostatnio o fundamentach z pustką pod podłogą (dom szkieletowy).
    > Wygląda to na fajne i tanie rozwiązanie - podobno tańsze od fundamentów
    > klasycznych i płyty fundamentowej.

    A co to jest? możesz jakiego linka ? na palach/ słupach /murkach ?

  • 7. Data: 2014-02-13 18:45:30
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 13:04:58 UTC+1 użytkownik w...@g...com napisał:

    > K O T

    Koniecznie z miasta Łodzi.

  • 8. Data: 2014-02-13 20:35:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 18:45:30 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisa
    > Koniecznie z miasta Łodzi.

    Łódż to teraz z kogutków słynie;)

  • 9. Data: 2014-02-13 21:25:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 16:55:26 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Thu, 13 Feb 2014 04:04:58 -0800 (PST), w...@g...com

    > O dwóch workach pszenicy i kole od roweru nie wspomnę.

    a my cały baniak bimbru za młynarza dali

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2014-02-20 08:42:29
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > innych takich. A osy i inne szerszenie tylko czekają, żeby się tu osiedlić.

    Jak nie będą miały co jeść to nie będą tam siedzieć.
    W prkatyce pająki będą regulować ilośc robactwa, byle ich nie karmić czymkolwiek.
    Czyli spiżarnia szczelna, sprzatana. Kuchnia podobnie z naciskiem na nie trzymanie
    miesiącami jedzenia (no chyba że w puszkach czy słoikach).

    Takie wneki to troche odpowiednik piwnicy. Tam też jakieś robactwo jest ale pająki
    sobie z nimi radzą. Jak dobrze zrobisz izolacje to nie będą przełazić.

    A jak będziesz miał pecha i szczury, myszy czy inne kuny ci się zalęgną to nie
    zaradzisz. W murowanym też sie mogą zalęgnąć w styro...