  • 1. Data: 2009-09-02 15:14:06
    Temat: Furtka otwierana elektrycznie.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy możecie polecić jakiś siłownik, który będzie szybko otwierał niską furtkę
    szerokości około 110 cm?
    Szybkość otwierania jak bramy dla samochodów jest trudna do przyjęcia (za wolno).
    Masa takiej furtki to zapewne około 1/4 masy bramy, podobnie z momentem zapewne około
    1/4.
    Poza tym konieczna funkcja długotrwałego rozwarcia (na czas np. wywożenia pojemników
    ze śmieciami czy noszenia mebli).
    No i żeby cena siłownika była do zaakceptowania...
    THX

  • 2. Data: 2009-09-02 16:20:20
    Temat: Re: Furtka otwierana elektrycznie.
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    pojemników ze śmieciami czy noszenia mebli).
    > No i żeby cena siłownika była do zaakceptowania...
    sprężarka od lodówki , mały zbiornik wyrównawczy, mały siłownik pneumatyczny
    dwustronnego działania i zawór co będzie otwieranie i zamykanie robił. Jak kupić
    siłownik z dławieniem na końcu skotu to bardzo kulturalnie by to działało.

  • 3. Data: 2009-09-02 20:58:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:
> [...]
    > pneumatyczny dwustronnego działania i zawór co będzie otwieranie i
    > zamykanie robił. Jak kupić siłownik z dławieniem na końcu skotu to

    :)

    ciekawie bedzie jak za furtką stanie mały piesek lub kotek albo nie daj boże
    dziecko.

    pssssss frrrrrrrrr pac

  • 4. Data: 2009-09-02 22:28:01
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No patrz Panie teoretyku, zupełnie jak za bramą albo co gorzej za pełnymi drzwiami do
    mieszkania/domu...
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-09-03 03:03:51
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja bym nie kombinował z wynalazkami, tylko dałbym zwykły siłownik od bramy a
    jedynie mocowanie do skrzydła bliżej zawiasu, co zmniejszy moment a zwiększy
    prędkość. Sądzę, że da się tak dobrać pukt mocowania, że będzie odpowiednia
    dla Ciebie szybkość. Trzeba tylko zapytać u dostawcy, czy da się ustawić
    wyłączniki krańcowe tak, żeby siłownik działał prawidłowo mimo mniejszego
    skoku.
    Jacek

  • 6. Data: 2009-09-03 06:57:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Pod

    powie bzial

    bym

    ale forma t o w a n i e m

    s i eeeeeee ....

  • 7. Data: 2009-09-03 08:35:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > No patrz Panie teoretyku, zupełnie jak za bramą albo co gorzej za
    > pełnymi drzwiami do mieszkania/domu...
    > JaC
    >

    > -----

    po pierwsze to sie odpowiada na KOŃCU!!!!

    po drugie ktoś proponował siłownik pneumatyczny, po trzecie ktoś chciał aby
    ta furtka sie otwierała szybko.

    dodaj sobie szybki i furtka i coś za furtką :) i użyj swojego poczucia
    humora oraz wyobraźni, ja widze lecącego pieska:)

  • 8. Data: 2009-09-03 08:37:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > zapytać u dostawcy, czy da się ustawić wyłączniki krańcowe tak, żeby
    > siłownik działał prawidłowo mimo mniejszego skoku.

    95% napędów nei ma żadnych wyłaczników krańcowych, koniec biegu jest
    wykrywany poprzez badanie prądu pobieranego przez siłownik.

  • 9. Data: 2009-09-03 14:01:56
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 02.09.2009 ąćęłńóśźż <u...@w...eu> napisał/a:
    > Czy możecie polecić jakiś siłownik, który będzie szybko otwierał niską furtkę
    szerokości około 110 cm?
    > Szybkość otwierania jak bramy dla samochodów jest trudna do przyjęcia (za wolno).

    http://faac.pl/index.php?page=produkty/napedy_do_drz
    wi.html

    Ale nie wiem, czy odporne na warunki zewnętrzne. Cen też nie znam, ale
    możesz sobie wyszukać na ich stronie.

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia