  • Data: 2012-07-11 08:23:38
    Temat: Re: GWC - rurowe vs. żwirowe
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.wg8h06gp1cvm6g@lap...
    Dnia 10-07-2012 o 10:09:45 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    >Ale po co? mam 2 lata. A jak już to bada się powietrze jakie opuszcza
    >takie złoże, czytałeś raport? bo widzę że nie, tam badali 13 letni
    >i nadal doskonale czyści powietrze, ilość syfu była znikoma
    >w porównaniu do tego co jest w powietrzu.

    No akurat raportu nie czytałem. Mój znajomy spod Krakowa miał żwirowe i
    wymienił na rurowe. To on mnie tak nastawił i twierdzi że
    u niego to był błąd bo ciągle zalatywało ziemią, taką glinianką. On
    twierdził że było zagrzybione ale przeraziło go sporo takich robaczków
    malusich. Coś zapewne wpieprzać musiały i coś wydalac musiały.

    >A w powietrzu to co lata? jak myślisz?

    Wszystko.

    Marek