eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
  • Data: 2017-03-29 16:10:53
    Temat: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 marca 2017 16:01:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Latem OK, ale zima to Cie niestety zmartwie. Jak tylko o to chodzilo to
    > szkoda bylo zabiegu, bo niestety jest wiecej jak pewne, ze temp. spadnie
    > ponizej zera.

    Jedną ściana do domu "jest przytulony" jak napisał wyżej to i może nie spaść poniżej
    zera.
    Ja mam garaż w bryle budynku, jedna ściana wspólna z salonem druga z łazienką i
    pomieszczeniami gospodarczymi. U mnie poniżej 0st zima nigdy nie spadło ale ściany
    miedzy domem a garażem mam nieizolowane niczym.