eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Subject: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Wed, 29 Mar 2017 18:03:56 +0200

    W dniu 2017-03-29 o 16:51, Kris pisze:

    > Możesz mieć rację
    > W innym miejscu mam wolnostojacy garaż z pustaków betonowych, na nich od środka i
    od zewnątrz tynk, posadzka betonowa na gruncie bezpośrednio, brama a raczej drzwi sam
    robiłem z kształtowników metalowych na nich blacha.
    > Tam praktycznie temperatura zimą taka jak na zewnątrz bo i ogrzewania nie ma,
    ocieplenia ścian brak a drzwi to ze 2 mm blachy
    > Nic tam nie ocieplałem bo i sensu nie było.
    > Jak swego czasu tam majsterkowałem to odpalałem koze z długą rura i ciepełko
    przyjemne za chwilę było.
    > Jak już o ogrzewaniu to patent na jednym z warsztatów i widziałem- warsztacik
    niewielki grzali kotłem tzw śmieciuchem. Kocioł jakis z demobilu, zamiast wodą
    wypełniony był bodajże piachem rura kominowa na zewnątrz i palili tam koksem bodajże

    Może macie rację, że temperatura zimą będzie niższa niż się spodziewam.
    Nie omieszkam o tym poinformować, sam jestem ciekaw. Mam mieć
    zamontowany termometr, który będzie zbierał pomiary.

    --
    MN