  • Data: 2019-02-06 20:14:59
    Temat: Re: Garaż i podatek
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadales sobie trud zeby znalezc definicje garazu?

    Zadałem sobie, ale oleju w głowie mi od tego nie przybyło.
    Ja nawet rozróżniam logikę urzędniczą od logiki "zwykłej".
    Ostatnio babcia dostała z urzędu pismo, w którym piszą, że w wyniku
    inwentaryzacji stwierdzono, że posesja ogrzewana jest kotłem węglowym
    nie spełniającym żadnych norm i należy do 2023 ten kocioł wymienić na
    "ekologiczny". Od 1985 roku ma ogrzewanie gazowe, a kocioł węglowy
    poszedł na złom.
    Jak dla mnie inwentaryzacja jest spisem z natury oddającym stan
    rzeczywisty. Dla urzędnika "inwentaryzacja" jest jak widać tym, co ma w
    papierach. Jakby miał tam coś o dinozaurach, to ...........
    Jacek