  • 51. Data: 2009-06-25 12:06:48
    Temat: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    McBeth pisze:
> [...]
    > do garaży i nie byli na miejscu w czasie ulewy - wszystkie 'szkoda
    > całkowita'.
    > Zimą na letnich oponach było bardzo trudno wyjechać. 2 razy nie zdążyłem
    > zmienić w porę opon i wyjeżdżanie to było pól godziny kombinowania. Znajomi,
    > którzy stanęli mi pod garażem zimą na letnich oponach w ogóle nie mogli
    > wyjechać - trzeba było ich wyciągać na holu.
    > Raz wjechałem z bramą do garażu - napadało puchu a ja nie byłem
    > wystarczająco ostrożny - chcialem stanąć na podjeździe, jak zawsze. Niestety

    czyli siedem plag egipskich. Zawsze tak prowokujesz pecha?

    > Po tych doświadczeniach - nigdy więcej garażu poniżej poziomu gruntu. Teraz
    > mam równo z parterem, w bryle budynku, bez schodów, z przejściem do sieni i
    > to jest REWELACJA.

    ma garaż podziemny(piwniczny) bezproblemowo od 30 lat. Polecam! ;-)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 52. Data: 2009-06-25 12:17:14
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > czyli siedem plag egipskich. Zawsze tak prowokujesz pecha?
    Nie. Tylko ten garaż poniżej poziomu gruntu nieźle mi dał popalić.

    > ma garaż podziemny(piwniczny) bezproblemowo od 30 lat. Polecam! ;-)
    Można i tak, ale po co sobie utrudniać życie mając wybór ?

    Pzdr.
    Adam

  • 53. Data: 2009-06-25 12:20:20
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > czyli siedem plag egipskich. Zawsze tak prowokujesz pecha?
    Ten garaż miał jeszcze jedną 'fajną' cechę. Jak zimą zawiewało śniegiem, to
    potrafiło go nawiać równo z gruntem. Nie można się było dostać do garażu po
    łopatę - 1m śniegu przy bramie. Ache te poranne zimowe niespodzianki :-| .

    Pzdr.
    Adam

  • 54. Data: 2009-06-25 12:22:27
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    McBeth pisze:
    > Nie. Tylko ten garaż poniżej poziomu gruntu nieźle mi dał popalić.

    > Można i tak, ale po co sobie utrudniać życie mając wybór ?

    o własnie. Mając wybór. Szerokość mojej działki nie prowokuje do mażeń o
    parterowym domku atrialnym..... ;-). Zjazd to jednak zawalidroga na
    działce.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 55. Data: 2009-06-25 12:24:50
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ale ja sie nie odnosze do Twojego przedpiscy tylko do Ciebie i Twojego
    > "izolowania na sile" sugerujesz, ze lepiej go postawic niezaleznie - co
    > nie jest prawda.
    >
    > Pomijam kwestie, ze jesli porownac dwa projekty jeden baz garazy, a
    > drugi z wcisnietym garazem pod dom (czyli podniesionym poziomem pierwsej
    > kondygnacji, to mimo bramy mam wrazenie, ze rozwiazanie z garazem jest
    > termicznie lepsze - oczywiscie pod warunkiem nieogrzewania garazu.

    I solidnej izolacji cieplnej stropu garażu

    Pozdrawiam
    Michał

  • 56. Data: 2009-06-25 14:00:30
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    McBeth <m...@l...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    po
    > łopatę - 1m śniegu przy bramie. Ache te poranne zimowe niespodzianki :-| .

    Uuuuu~~u!!! to Ci dopiero plaga kolejna.
    I co kolego "Liściasty" narobiłeś..?? Nawet nie zdecydowałeś jeszcze o
    budowie, a my tutaj po pas zakopani i zacietrzewieni(..)Jedni zeszli
    do "parteru, inni do "underground" Więc daj może swoja ocenę, a my
    strudzeni -- nieco spoczniemy~...
    Pozdr~M

  • 57. Data: 2009-06-25 20:37:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I solidnej izolacji cieplnej stropu garażu

    Czy ja wiem, czy az tak solidnej? W garazu mimo bramy i tak nie bedzie
    raczej mrozu, a przy suficie (garazu) bedzie i tak najcieplej.

  • 58. Data: 2009-06-25 20:41:09
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl>

    > nie widzialem garazy podziemnych na 2 stanowiska, a dzis
    > to czasem potrzebne
    > nie widzialem garazy podziemnych, w ktorych oprocz samochodu
    > stoi rower, kosiarka, inne narzedzia - raczej robi sie je 'oszczednie'
    > jezeli chodzi o miejsce

    Czesc, ja mam garaz podziemny w którym zmieszcza się 4 średnie auta (garaz
    ma ok 6,7x11= 73 m2). Na razie mamy 2 auta wię dużo innych rzeczy się
    zmieści, gdy może kiedyś zaparkujemy 4 auta, kosiarka, opony, rower i
    podobne tez pozostaną w garażu.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/266eec89799da85c
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88a0d4ed2bd1a12f
    .html

    W linkach kawalek rzutu piwnicy i zdjęcie wjazdu z czasów budowy - teraz juz
    widziales duzo większy garaż w piwnicy :)
    pozdrawiam
    poss

  • 59. Data: 2009-06-26 06:05:05
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Własnie wróciłem od rodziny, gdzie duży (choć nie za szeroki ale bardzo długi) garaż
    pod ziemią stoi zwykle pusty, a kuzyn obydwa samochody parkuje na uliczce przed
    domem.
    Ciekawe dlaczego?
    Małe miasteczko, kradzieże odpadają.
    JaC

    -----

  • 60. Data: 2009-06-26 06:24:43
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl>

    Moze nie lubi swojego garażu, nie wiem, jak wiesz dlaczego to napisz :)