    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)
    Date: Fri, 01 May 2009 13:52:31 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Witam!
    >

    > Mnie jeszcze nigdy nie przypalil sie ryz w takim garnku.
    >
    > Wsypuje ryz do suchego garnka, nastepnie plucze go dwukrotnie w cieplej
    > prawie goracej wodzie, dalej zalewam ryz zimna woda "na oko" do centymetra
    > ponad poziom ryzu.
    >
    > Zawsze po wylaczeniu sie garnka z pozycji gotowanie, to jest po ok. 20 min.
    > mieszam krótko ryz dostarczona lopatka oddzielajac spodnia warstwe od
    > teflonu.
    >
    > Stosuje przewaznie ryz jasminowy, który kupuje w 5 kg opakowaniach, ale i
> [...]
    To ja nie chcę wiedzieć jak pomidora kroisz, jak przy najprostszej czynności
    polegającej na ugotowaniu ryżu w torebce w zwykłym garnku z własnej inicjatywy
    musisz się narobić. Stara prawda o Polakach nie ginie. Polak jak się przy
    robocie nie narobił to mu się wydaje ze nic nie zrobił i mu się pieniądze za
    pracę nie nalezą.