  • Data: 2019-10-07 07:24:44
    Temat: Re: Globalne ocieplenie - zdania uczonych są podzielone
    Od: Adam Lubszczyk <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 października 2019 19:54:53 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > no wlasnie sprawa normalnego i rzeczowego podejscia do spraw klimatu rozbija sie o
    specyficzna logikę:
    > jeden obóz głosi - mamy globalne ocieplenie, a drugi - ktos na tym kręci potworne
    lody. I się żrą beznadziejnie, jedni by drugich utopili.

    > A racje mają obie strony -jest globalne ocieplenie, szybkim sprawdzeniem sa
    wysychające jeziora na różnych obszarach. I są korporacje które na tym świetnie żyją,
    na wprowadzaniu nowinek technicznych inaczej niż przymusowo nieopłacalnych.
    > A cała sprawa idzie w całkiem obłędnym kierunku -pod wplywem lobby klimatycznych
    koncernów które na europie trzepia kase zmuszając ja do podejmowania wyzwań typu "co
    2050 bez emisji CO2" globalna ilość CO2 ROSNIE (bo brudna produkcja sie przenosi do
    kraja które maja gorsze technologie).
    > Gdyby naprawde rzeczowo podejsc do tematu to zamiast likwidowac CO2 w europie o
    100% należałoby zmniejszyć globalnie o 50% - byłby spory klimatyczny zysk przy
    niższych kosztach. Dałoby sie to wprowadzić poprzez na przykład jakies cła
    "klimatyczne". Trujesz - to z toba nie handlujemy, albo na upierdliwych warunkach.
    > Nie ma żadnego spisku, są pieniądze...
    >

    > b.

    A ja mówię: ludzie WIĘCEJ POKORY !!!.
    Uważacie się za bogów, że jesteście wstanie wpłynąć na klimat planety?
    Czy globalne ocieplenie jest - TAK.
    Czy działanie człowieka może to zmienić (poprawić, pogorszyć) - NIE!
    Jesteśmy tylko pyłkiem w skali Ziemi nie mówiąc o Słońcu i kosmosie.

    Adam