    Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.rec.kuchnia,pl.sci.psychologia
    Date: Mon, 8 Apr 2013 10:53:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
    From: glob <r...@g...com>

    On 8 Kwi, 19:01, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:a5785ecd-96d3-45b4-8f3a-53e4e036773c@
    c7g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]
    > biceps, a nie że masz pęd do trawy i robienia muuuuu, czego Ikselcia
    > za cholerę nie rozumie.
    > =================================
    >
    > Kilkadziesiąt lat jem roślinki- i faktycznie nie pylę. Jednak to nie o to
    > szło, Szanowny Globie. Jesteśmy tym, co jemy- jak rozumiem składniki
    > jedzenia wbudowują się w nasz organizm. Istnieje więc zależność tego, co
    > jemy od tego, jacy jesteśmy- czy chorujemy, czy jesteśmy agresywni, etc. Nie
    > są to tak proste zależności, jak Ty opisałes.
    >
    > --
    > Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

    Białko banana i mleka nie napływa ci do bicepsu, tylko to są twoje
    komórki w bicepsie, powstały z rozebrania banana i mleka na części
    składowe. Czyli zjadłeś drapacz chmur, to enzymy go rozbiorą na
    cegiełki i zbudują ci samolot, bo ty jesteś samolotem, obcych budowli
    nie zbudują bo twój układ DNA to samolot. U Ikselki budują co chcą.